God morgen, tirsdag!

Chinchilla

Forumet er livet
Hei jenter!
Idag skal vi på 1-års kontroll med lillegutt. Skal gå fra jobb om halvannen time, men skal tilbake på jobb etterpå da- min kjære blir hjemme resten av dagen med ham. Gleder meg til å få målt og veid igjen og høre hva de sier om utvikling etc.[:)] Vaksinene tenker jeg ikke så mye på- er liksom bare noe vi må gjennom.

Ellers må jeg ut og kjøpe 3 bursdagspresanger etter jobb idag. Har fullt opp hver eneste dag denne uken, så eneste dagen jeg har mulighet! Her går det i ett!

Ha en super dag, jentene mine- og husk- dere kan fortsatt stille spørsmål på bloggen min! [8D][;)]

Gooood morgen tirsdag og god morgen jenteR :D

Her skinner sola fra syfrihimmel , men det er ikke så varmt lengre da.
I dag så skal vi ikke så veldig mye , skal bare slappe av og nyte dagen .
Kanskje ta oss en trilletur og besøke noen ..

[:D]

God morgen[:)]

Her er barna levert i bhg og jeg skal søke noen jobber + gjøre litt i huset og pakke til helgetur. I morgen går det i ett her så da rekker jeg ikke å få gjort noe særlig hjemme.

Skal også prøve å få trent litt igjen senere i dag tenker jeg.
Ha en fin dag alle sammen[:)]

God dagen jenter...

Jeg leverte mini i bhg i dag tidlig for å få mest avlastende tid med ryggen før vi skal på 1 årskontroll med han og jeg MÅ en tur på skolen for å være der i 3kvarter..artigartig..

ellers skal jeg bare være hjemme mens gubben er ute å henter sofaen min hos min mor som flytter langt bort i morra...

Ha en fin dag jenter[:)]

Hei alle sammen:)
Ada sover dupp, sov i hele natt:) forrige natt også:) Detta går på skinner, ja:) Hææærlig med en unge som sover natta igjennom[:D]

Skal straks jumpe i dusjen, deilig:)

Slapper-av-dag i dag:)

Skal handle middag og div. når trond kommer hjem:)

Good Morning Sunshines[:D]

Fredrik gråt så sårt da jeg leverte han i barnehagen i dag, men det var godt å høre at det ga seg med en gang jeg gikk ut i vindfanget[:)] Han er en skikkelig snørregutt om dagen, men det er visst hele gjengen der opp fikk jeg beskjed om, inkludert de voksne.

Etter jobb må jeg skrive ukeshandleliste og handle...[:'(] Prøver å true gubben ut på handleoppdrag, men spørs om jeg får det til denne gangen. Mener han kan handle, så lenge jeg står for planleggingen[;)]

Søsteren min har spurt om vi skal gå Stoltzen i dag, men jeg vet ikke om jeg gidder i og med at det regner så mye i dag. Men hadde hatt godt av det...[8|]

Ellers er det planlegging til årets begivenhet, 1. års dagen til søndag[:D] Det blir så gøy, og vi gleder oss masse!!![:)]

Back
Topp