God morgen, tirsdag :D

sorciere_

Forumet er livet
VIP
Kva planer har damene i dag?:) her skal eg slappe av, lage middag og hente eldste i barnehagen før eg skal på jobb :)

Skal rydde, vaske klær, lese, få besøk av en venninne med barn, leke og lage taco :p

Her blir det Ikea, trening og fokus på slankekrigen. :P Har en utfordring denne uka som går på mest mulig aktivitet, drikke vann og holde seg unna alt usunt.

Sambo sin perm startet i dag så han er ute og triller. Skal møte han med bilen om litt, så blir det ikea. :) Skal se på nytt kjøkken til hytta vår. :D

Her blir det Ikea, trening og fokus på slankekrigen. :P Har en utfordring denne uka som går på mest mulig aktivitet, drikke vann og holde seg unna alt usunt.

Sambo sin perm startet i dag så han er ute og triller. Skal møte han med bilen om litt, så blir det ikea. :) Skal se på nytt kjøkken til hytta vår. :D
Å, herlig :D god tur på ikea :) kor mykje har dokke tenkt å legge i hyttekjøkkenet?:) altså, kjøkken er jo dyrt, men det er vel ikkje vits i å bruke like mykje penger på det som fheimekjøkkenet :)

Å, herlig :D god tur på ikea :) kor mykje har dokke tenkt å legge i hyttekjøkkenet?:) altså, kjøkken er jo dyrt, men det er vel ikkje vits i å bruke like mykje penger på det som fheimekjøkkenet :)

Vi skal bare titte litt. Jeg har sett litt på finn, der selger de jo knapt brukte kjøkken til 5000. Vurderer det sterkt, men er litt arbeid når det selges på rot. Da må man jo demontere hele sulamitten og frakte den med seg fra selger. ;) Det kjøkkenet vi har tegnet på ikea kommer seg på rundt 15000, og da har vi hvitevarene fra før av...

Vi skal bare titte litt. Jeg har sett litt på finn, der selger de jo knapt brukte kjøkken til 5000. Vurderer det sterkt, men er litt arbeid når det selges på rot. Da må man jo demontere hele sulamitten og frakte den med seg fra selger. ;) Det kjøkkenet vi har tegnet på ikea kommer seg på rundt 15000, og da har vi hvitevarene fra før av...
Ja, det er jo det om det lønner seg med antall timer med jobb.
15 000 er jo ikkje så verst pris, då. Går nok an å få det billigare også. Kjem vel litt annpå korleis dokke ønsker det :)

Kor langt er det å køyre til hytta, forresten??

Har nettopp kommet hjem fra en liten bytur, måtte ha sengekant til Rolf og litt garn.
Skulle bare ha 2-3 nøster, men kom hjemmed 16, jaja sånn kan det gå hehe.
Fårikålkjøtt ble ikke kjøpt, var stort sett bare fett i de posene som var igjen :p

Her var det morran kl 06, så har allerede hatt to hviler i dag, gått oss en tur og fått rydda litt i leiligheten. Skal en tur på butikken og handle inn til taco suppe :)

Back
Topp