God morgen svangre kvinner:p

HvitLin

Elsker forumet
Oktobermirakler 2013
Ja, da bærer det av sted til jordmor i dag:) har time kl 08.30 :D Er superkvalm i dag og magen tumler ustanselig:( begynte med skikkelig sure oppstøt i går ettermiddag:) skikkelig oppblåst og fæl i dag:( men håper det går over snart ;)

Sent from my LG-P880 using BV Forum mobile app

God morgen :) Kjedelig å være kvalm da. Kjenner litt på det selv.. :( Skal selv til jordmor i dag, men ikke før klokken ett, så rekker å gjøre unna mine 4,5 timer på jobb først.. Fryktelig tidlig dette kjenner jeg. Har i det siste slitt med nattessøvnen... :( Håper det snur fort, for jeg er en som trenger mye (!) søvn.. :)

Morgen :) Jeg skal til jordmor kl 10.15 i dag :)

Usjda, er jo ikke noe som er værre enn kvalme :/
Får håpe magen din roer seg raskt og timen hos jordmor går fint :)
Kanskje tid for å stikke innom apotek og få tak i remedier mot sure oppstøt/halsbrann straks da, det blir vel ikke bedre med det aller første :P

Her våknet jeg klokken 05:00 og fikk ikke sove etter det.... Sneik meg til slutt opp og hadde en lang og deilig morgen for meg selv før guttene våknet til liv :)

Skal jobbe helt til 16:00 i dag, minst! *sukk*

Så gøy å gå til jm da! Hvordan gikk det? Her fikk jeg en lang morgen, mannen min har vært bortreist noen dager og begynte seint på jobb - det var herlig!! Nå er det rydde, rydde, rydde til besøk i kveld! Helg, juhuu!! :D

Back
Topp