dollygirl
Glad i forumet
God morgeeen ! håper alle har sovet godt , det har jeg etter 1 uke med null søvn pga skrik og gråt og gråt osv .. på tirsdag i forrige uke begynte Konstance og ikke ville ha mat , ikke sove og bare gråt og gråt,konstant, dette pågikk, på søndag var jeg på legevakta med henne og dem fant ingen ting, men hun hadde en crp på 5 og var rød i øret, gikk ut tomhendt med null råd, igår tok jeg henne med til fastlegen min og der fant han masse væske som rant ifra øret hennes når han la hu på siden, hun har en crp på 65 !!! hun har gått ned i vekt og almenn tilstanden hennes var ekstremt svekket, visst hu ikke gråt lå hu bare i armene mine og var helt sløv, øya rulla i hue på hu og hu ensa ikke meg nesten
.. jeg var så redd så jeg grein
når jeg satt hos legen, jeg kjente ikke igjen mitt eget barn.. fordømte legevikar på legevakta sier jeg bare
! hu er bare 4 mnd og Fontanellen er veeldig nedsunket! så sender han bare oss rett ut at det ikke er noe og gjøre!? Skulle likt og sett han ta seg sitt barn i over 1 uke med null søvn, bare gråt, en treåring og ta seg av pluss at du ikke får kontakt med barnet ditt! hallo! ringer det ingen bjeller!?!! fy fader og sint jeg ble,
ikke minst redd.... uffåuff, men nå har hu fått penecillin da så håper hu snart blir bedre, hu sover veldig mye nå og det fosser væske ut av øret hennes.. =( stakar lille tulla mi
... har noen av der noen råd mot kraftig ørebetennelse!?
.. jeg var så redd så jeg grein
når jeg satt hos legen, jeg kjente ikke igjen mitt eget barn.. fordømte legevikar på legevakta sier jeg bare
! hu er bare 4 mnd og Fontanellen er veeldig nedsunket! så sender han bare oss rett ut at det ikke er noe og gjøre!? Skulle likt og sett han ta seg sitt barn i over 1 uke med null søvn, bare gråt, en treåring og ta seg av pluss at du ikke får kontakt med barnet ditt! hallo! ringer det ingen bjeller!?!! fy fader og sint jeg ble,
ikke minst redd.... uffåuff, men nå har hu fått penecillin da så håper hu snart blir bedre, hu sover veldig mye nå og det fosser væske ut av øret hennes.. =( stakar lille tulla mi
ja hun må jo bli det .