God Morgen Snupper

.::Tiiine::.

Forumet er livet
Hva er planene deres i dag da?

Vi skal en tur på lekeparken sånn at vi får lufte oss noen timer, vaske støv,vaske klær å lage middag...

Ha en flott dag alle sammen !

jobb.....:(

GOD MORGEN ALLE SAMMEN! [:D]

Jeg skal rydde hele leiligheta klar til fotografen kommer å tar bilder... (Skal legges ut for slag)
Deretter skal jeg kose meg med hundene, vaske klær, og lage middag før mannen kommer hjem fra jobb!
[:D]

E ennå syk våre det i halv aen uke nå[:(] ska te legen kl 11 å håbe på å bli bedre snart ellers har eg begynnt å bli kvalmen[:'(]

ORIGINAL: S.Reve

God morgen!
Tenkte meg enn tur til min søster så hun kan hjelpe meg og legge opp masker så jeg kan strikke litt,kan jo null!men har bestemt meg for og strikke noen barselgaver da,så får vi se [:D]
Lykke til med bildetaking Camelelon!
Og kose dere ute og på terrrasen,her suger været,så idag er det innevær,Vilde fyker over gulvet med en dyne og dukken sin,så får moren slappet litt av [:D]

Vi må ta oss en lunch sammen en dag? *Elsker mexicana*[:D]

ORIGINAL: .::Tiiine::.

God morgen!
Tenkte meg enn tur til min søster så hun kan hjelpe meg og legge opp masker så jeg kan strikke litt,kan jo null!men har bestemt meg for og strikke noen barselgaver da,så får vi se [:D]
Lykke til med bildetaking Camelelon!
Og kose dere ute og på terrrasen,her suger været,så idag er det innevær,Vilde fyker over gulvet med en dyne og dukken sin,så får moren slappet litt av [:D]

Vi må ta oss en lunch sammen en dag? *Elsker mexicana*[:D]

Det kan vi godt gjøre [:)]

Om du har msn send det gjerne på pm til meg [:D]

Back
Topp