God Morgen snupper !!!

Tina pusen

Gift med forumet
Ja snart er det helg jo :D

Jeg får ikke kriga så mye før i kveld hvis ikke jeg er død! :P

Skal nå begi meg ut på å tømme et stapp full skap som er over 2 meter høyt å ikke så langt ifra 2 meter bredt heller.

Å Lett jeg skal juble når det skapet er BORTE!

Ha en strålende dag imens jenter, jeg titter nok innom se. Men blir ikke så mye preking ;)

God morgen. Her har det vært full storm i natt og strømmen har vært borte hele natten.
Nå skal jeg pakke ferdig mann og barn i bilen også reiser vi på fjellet på slalomferie helt til søndag. Søster kommer reisende fra sin by for å møte oss der, og skal være med oss hele helga. Gleder meg som en unge! Har ikke sett søster siden jul.
Ønsker dere en vakker dag alle sammen. Tjohei!

Fornuftig ! Har også litt sånne ting som venter..klarer vente en dag til...

Flink du er! :) Jeg har også noen slike oppgaver som venter..det er bomba her! Men det er så vanskelig å komme igang...

Jeg får ikke kriga så mye før i kveld hvis ikke jeg er død! :p

Skal nå begi meg ut på å tømme et stapp full skap som er over 2 meter høyt å ikke så langt ifra 2 meter bredt heller.

Ha en strålende dag imens jenter, jeg titter nok innom se. Men blir ikke så mye preking ;)

Jeg har noe skap ryddeprosjekt som du gjerne kan fortsette med her når du er ferdig med ditt ;)

Jeg får ikke kriga så mye før i kveld hvis ikke jeg er død! :P

Mye jobb, men gud så godt når det er gjort!:)

For en natt! Har såver sjikkelig dårlig, har vell vært mer våken en jeg har såve:/ igså er jeg begynt å bli syk:/ nå er både jeg og lillemor klar skal kjøre henne i bhg også kjører keg til sykehuset;) liker og ha god tid:) har time 1030, men skal levere henne, også er det ca 30 min kjøring, men litt dårlig føre i dag å jeg liker ikke å stresse:)

God morgen :) dagen idag skal gå til vasking av klær og hus og så sove litt på dagen, siden det ikke er mulig om natten :) mamma kommer imorgen, har ikke sett henne siden november, så det blir kos :) og selvfølgelig hundestevne hele helgen, glede :))

Flink du er! :) Jeg har også noen slike oppgaver som venter..det er bomba her! Men det er så vanskelig å komme igang...

Haff jeg MÅ ,Få det ferdig før kl 13 i morgen.

Kommer noen fra kommunen jeg skal ha møte med se, da må det være STRØKENT Her.

No pressure :P Yea right!!

Haff jeg MÅ ,Få det ferdig før kl 13 i morgen.

Kommer noen fra kommunen jeg skal ha møte med se, da må det være STRØKENT Her.

No pressure :P Yea right!!

He he,det er kjipt..
Jeg bretta masse tøy om mandagen,men vaska også 3 maskiner med klær samme dag så det gikk liksom opp i opp.
men ikke snakk om at jeg bretter tøy i dag. Ligger på sofaen og vurderer om jeg egentlig orker å dra på jobb.
Er ikke før halv 3,men jeg kjenner forkjølelsen tar meg mer og mer. Tung i hodet og kroppen. Influensa kan det da ikke være for jeg fikk vaksinert meg til slutt.
Men det føles faktisk som en begynnende influensa :(

Blir vel å rydde litt i dag og:) og hvile en del:p så har sambo bursdag:) vi skal grille pølser og kose oss i soler i ettermiddag:)

Dere er så forbanna lystige på mårran!!!!! :p Hvordan går det ann?

Ha en fin dag jenter, jeg er vell og finne her som vanlig! :)

Dere er så forbanna lystige på mårran!!!!! :p Hvordan går det ann?

Ha en fin dag jenter, jeg er vell og finne her som vanlig! :)
Jeg får mårran for meg selv da snuppa er glad i å såve og da går det bare gådt:) vekker ikke henne før jeg er ferdig:)

Sitter og venter på å få komme inn på ul, og får da med meg at her er en mannlig jm... Det har jeg egentlig ikke tenkt på, at jeg kan få under fødselen.. Hmm:)

Sitter og venter på å få komme inn på ul, og får da med meg at her er en mannlig jm... Det har jeg egentlig ikke tenkt på, at jeg kan få under fødselen.. Hmm:)

Lykke til! Du kan velge og få en annen jordmor. Men trur du driter i det når du skal ligge der og presse :p

Oppe kl 7 her i dag, å starta med ryddinga nedmonteringa kl 8. baaah, sliten allerede. MEN Må gjøres :P

Back
Topp