God morgen Snupper...!

♥Tullerusk♥

Surrehue
Januarskatter 2015
Hehehe..Er det for meg i dag i allefall...

Har sånn her at jeg får sove leeeenge i helgene og sambo tidlig opp med unga...[8D]
Men det er jo fordi jeg er oppe løpet av natta ennå..

Deilig...I dag var jeg eeekstrem trøtt...Hadde det ikke vært for at jeg visste jeg var gravid hadde jeg bare hivi litt ejstra jerntab i meg...[8D]

Hva skal dere i dag da???

Vi skal kun kulen i dag..Lurer litt på om jeg skal vaske bilen etterpå...

God morn god morn!

Jeg fikk også sove lenge i dag - helt til klokka halv ti [;)]
Her i huset pleier vi å ha hver sin dag å sove lenge i helgene - men på grunn av seilas og premieutdeling har samboeren min fått sove både lørdag og søndag. Så i dag var det min tur!! Jeg er så trøtt om dagen - sovner på bussen, eller i sofaen hos svigermor når det var små pauser i samtalen.

I dag har vi ryddet rundt huset (pusser opp, så det lagres store dunger med søppel og material), og så skal vi spise middag hos oldemora til lillemor. I går vasket jeg hus, og så var vi på sirkus sammen med noen venner (vi gikk like etter pausen, da var ungene lei), og så hadde vi de samme vennene på middagsbesøk.

Akkurat nå sover lillemor blund, og jeg skal henge sengetøyet til lufting i finværet.

Ha en strålende dag!

Forresten...

I dag har jeg ikm - og ingen spor av hverken blødninger eller menssmerter

Hurra hurra hurra hurra!

Hei hei [:)] Godt å få sove lenge av og til. Sjøl hva jeg oppe kl 06.30 med guttungen, litt i det tidligst laget spør du meg. Dagen i dag kommer jeg til å befinne meg på lesesalen, har eksamen på onsdag i driftsregnskap. Veldig spennende. [8D].

God Dag god dag. Her har det også vært Rengjøring av hus, godt jeg ikke er den eneste som er så trøtt [:)] Så spennende da Låla, Masse lykke til på eksamen

Hmmm...Kanskje jeg skal rydde litt selv...? Næææ ikke i dag..Kan gjøre det i morgen før jeg skal til legen...[8D]

Lyst å gå og legge meg jeg...[8D] Men sambo sover nå, så da får jeg sitte oppe da...[:D] Blir tidlig i seng i dag..

Masse lykke til med eksamen da Låla...

Back
Topp