God morgen snuppene mine :-)

mammantil Thea aug09

Blir kjent med forumet
Ka ska dere finne på i dag då?
Me har nett spist ein god frokost med egg og baconnam nam.. Ellers så er svigermor her,så det blir sikkert ein tur på kjøpesentert
Dere må ha ein strålende dag alle sammen

Jeg skal kjøre hjem i dag etter et koslig besøk hos mammaen min:)
God helg til deg/dere også:)

Jeg skal på Snoop Dogg konsert i dag :D Gleder meg til det! Funderer litt på hva slags unnskyldning jeg skal komme med for at jeg ikke drikker på vorspillet da.. hehe  
Ellers så starta dagen slik den har gjor i det siste, nemlig med brekninger og oppkast, meen det er så verdt det ;)

Jeg skulle egentlig vært på jobb idag, men det blir nok å ligge på sofaen i hele dag kjennes det ut som. Mannen skal skru sammen seng til guttungen, han hopper elegang ut av springelsenga nå så da blir det storguttseng :)

Håper dere får en flott lørdag jenter!!!

hei hei!  Har akkurat lagt Emilie for dagens kvil. Sambo er og henter krabbetegner - så om et par timer skal vi møtes en gjeng og koke krabbe!  blir kos! Ikveld skal vertfall jeg se skal vi danse! I morgen blir det middag his svigers...

Ha en flott helg alle sammen!

vi har vært ute en tur med snuppa og handlet div, pluss rydda i heimen ;) I kveld får vi middagsgjester, min søster og fam :)

så da blir det liv i huset med 2 små  hypre 2åringer som løper rundt hele kvelden ;)

Jeg våkna opp i morgest og var drittsur, og gudene må vite hvorfor.
Det ble bare værre utover dagen også.
men en liten tur på shopping etterfulgt av en hårklipp hjalp litt, og da jeg kom hjem til pent rydda hus var smilet på plass igjen.
Men huff så ekkelt å føle seg så sur uten å vite hvorfor da :(

Her starta dagen med en 8 timers vakt på jobb. Middag med samboer og så 2 timer på toget for å besøke mor og far :) Sitter og ser på siste Pirates. Kjenner jeg gleder meg til å sove inatt!

Back
Topp