God morgen! Skravlings 14.04

Momofmany

Forumet er livet
Hva skjer i dag da jenter? Her skal vi forsøke ha en TV/mobil/spillfri dag og kose oss max sammen. Så i dag skal KUN handle om barna, slappe av sammen med dem, ikke med TV'n på men med bok, danse med de, komme oss UT :)

Blir en koselig dag.. Som ikke helt har starta derfor sitter vi nå og ser TV til mora våkner skikkelig med kaffien sin :p Fra 09.00 tenker jeg :p

haha.. kos dere :D her har vi akkurat stått opp.. tenkte å mekke no go frokost.. vesla ser på askepot.. og mannen ligger fortsatt inni senga å knotter på iphonen.. har ingen planer men dagen er ihvbertfall igang :)

Mårn mårn... e med utdanningsforbundet på hyttetur. . Hadde årsmøre i går å sosialt.. våkna før 7.. så ligg bare på sofa å ser tv å vente på att nån skal våkne så vi ka gå å spise frokost ;-)

Her blir det en stille og rolig dag tenker jeg. Ikke så lenge siden junior og jeg stod opp, vi var oppe noen timer i natt og :) Har ikke de store planene for dagen, vaske en haug med uteklær tenker jeg, de er fulle i sand og gjørme :) er litt bløtt og klinete ute for tiden :)
Jeg skal støvsuge og vaske gulv og, det trengs, vi pusser opp et rom, og det blir me flis når vinduer og terrassedør skal flyttes på :) håper vi blir ferdig til sommeren :)

I dag skal vi i bursdag til sønnen av ei i klassa mi ;) Han ble tre på torsdag og Markus leker veldig godt med han:) Dette blir hans første "barnebursdag" så håper han syns det er gøy ;)

Jeg er alene med snuppeline idag så vi skal ut en tur å leke før hele min familie kommer op bursdagsfeiring i ettermiddag:)
Ostekaka står å godgjør seg i kjøleskapet;)

Jeg skal ut å gå meg en tur, og bare kos meg :) sønnen kommer hjem 19.00 i dag, så frem til det skal jeg rydde inne igjen :)

I dag har jeg sovet lenge og startet dagen med film :)
Etterpå blir det rydding for å lage plass til babyting og senere skal jeg besøke ei vennine.

I dag er det maledag på barnerommet. Mannen styrer på nå. En mørk lilla på en vegg. Tror det blir veldig bra!

Ellers hadde jeg tenkt å trene, men venninna mi som jeg skulle trene sammen med avlyste og da ble dørstokkmila skrekkelig lang!

I dag er det maledag på barnerommet. Mannen styrer på nå. En mørk lilla på en vegg. Tror det blir veldig bra!

Ellers hadde jeg tenkt å trene, men venninna mi som jeg skulle trene sammen med avlyste og da ble dørstokkmila skrekkelig lang!

Rart at den blir så lang når du ikke lenger er forpliktet til vennina di!
Ikke tenk på det, just do it!!!
Håper du kommer deg på trening :)

hvor mange pt timer hadde du?

Jeg hadde 9 tilsammen. Hadde annenhver uke slik at det ble fordelt på en lengre periode. Da klarte jeg å etablere treningsvanene slik at ikke alt gikk i grøfta når jeg ble ferdig! Gikk ned 10 kg på et år :). Det var de 10 jeg hadde å miste så var veldig fornøyd. :)

Jeg hadde 9 tilsammen. Hadde annenhver uke slik at det ble fordelt på en lengre periode. Da klarte jeg å etablere treningsvanene slik at ikke alt gikk i grøfta når jeg ble ferdig! Gikk ned 10 kg på et år :). Det var de 10 jeg hadde å miste så var veldig fornøyd. :)

så bra da. har hatt lyst til å innvistere pt men synes at det er så dyrt, men er jo ikke dyrt hvis målene blir nådd! :)

så bra da. har hatt lyst til å innvistere pt men synes at det er så dyrt, men er jo ikke dyrt hvis målene blir nådd! :)

Jeg syntes det så absolutt er verd det! Du lærer nøyaktig hva du trenger og du lærer dine egne grenser. Helt fantastisk etter min mening :)

Back
Topp