God morgen september mammaer!!

Juras

Forelsket i forumet
God morgen alle sammen!
Håper dere får en nydelig dag! Jeg er så innmari lykkelig! I begynnelsen vurderte jeg faktisk abort, ja gikk så langt at legen sendte henvisning, for jeg var så redd. Startet i ny jobb denne måneden (eller ikke ny, men fikk bare høyere stillingsprosent) og var så redd.
Men etter å ha tenkt litt, så skal jammen dette gå bra !! :):)

Nå er vi så lykkelige, kjæresten er helt fra seg emoticon

Gleder meg sånn!! Og det håper jeg dere også gjør!

Skal noen av dere ha UL tidligere enn ordinær?

God morgen!!

Godt å lese at ting begynner å falle på plass hos deg!

Jeg skal ha tidlig UL den 15.feb -  litt over 8 uker.

Så bra at dere valgte å beholde. <3 

Gratulerer med ny stilling også. 

Jeg skal på tidlig UL i uke 11. :-) Har alt vert på UL i uke 5 og 6. Men er så fiint å få se lille :-)

ja, vi er rimelig sikre.. Vi ønsket, men når den positive testen lyste mot meg, ble jeg skrekkslagen! haha

Er noe med å la det synke litt... :) Jeg vurderer også Ul snart, sist jeg gikk gravid, så ventet legen med å sende meg på UL til jeg var 5-6 uker på vei for å kunne se mer. Men da jeg kom inn var jeg hele 14 uker på vei.. Så kroppen jobber på en merkleg måte. Men denne ganger er jeg sikker, da jeg tok g.test med ukeindikator;)

Gratulerer med spiren og ny stilling!!

Eg skal inn til legen på tirsdag for å få henvisning til tidlig ul. Så håper eg får en før eg er 8 uker.. er nå 6+1

Så bra at det ordnet seg så fint for dere da :) Vi var på ul i uke 12 sist, da mannen ikke kunne være med på ordinær. Ser ikke noen grunn til å ta ul før annet enn om noe tyder på at noe skulle være galt egentlig. Har ikke tenkt noe på en evt tidlig ul denne gangen :)

Har bestilt time 9 feb, da er jeg ca10-11uker på vei.
Ja, det er noe å la sjokket senke seg og fordøye ting :)

Back
Topp