God morgen søndag!!

Chinchilla

Forumet er livet
Her måtte jeg opp 0615 idag- litt tidligere enn vanlig, men så sovnet lille nesten en time tidligere enn vanlig også i går da, så det får man tåle![:)]

Idag skal vi på lekedate til bestevenninnen min sin "nye", lille familie. Hun er gravid og har en "stedatter" på nesten 5. Søsteren og hennes barn kommer også- de er snart 5 og 2 1/2. De tre store jentene er gode venner og gutten på 2 1/2 er helt vill etter Sebastian, hehe. Kommer til å være der hele ettermiddagen.

Ikveld kommer min kjære hjem fra fjellet- tipper han er temmelig redusert, hehe. Blir godt å få ham hjem. Tenker jeg skal prøve å legge meg tidlig ikveld ettersom jeg skal på jobb i morgen, men det gjenstår jo å se om jeg klarer[8D]

Nå er det morgenkaffe og lek med lillegutt. Skål!

God søndag alle sammen!!!

God morgen...
Her starter vi også kvart over 6...
vært en travel natt med urolig gutt... men føler jeg har fått sovet en del...Så er faktisk ikke så ille trøtt..Deilig...

Nå har mini fått litt melk og ligger å ser på nrk super...
Min kjære ligger fyllesjyk og sover..hehe
Vi skal i bursdag til niesen til min kjære i dag...5års bursdag...[:)]

Ha en fin søndag jenter[:D]

Gooood Morgen!
Her begynte småen egentlig dagen kl 5, men pakka i smokken ett par ganger til den  ble 6.... Er ikke ok å stå opp før 6[;)] Nå sitter han fornøyd og ser TimmiTid[:D]

I dag tenkte jeg å bake noen brød muligens. Eller nada.

Ha en flotters dag alle sammen!

God morgen sunshines [:D]

Nå er jeg og Anders oppe, mens mamma og sambo sover.... Egentlig sambo som står opp i helgene, men når jeg allerede var lys våken tok jeg like godt med meg solstråla ut i stua [:D] Nå ser han Handy Manny, mens jeg kvikner til med en kaffekopp.

I dag skal vi nok gå en tur med mamma før hun reiser hjem i ettermiddag. Har hatt en superkoselig helg med henne her og Anders er bare såååå glad i mormor!

Ha en flott dag alle sammen!

God morgen!!

Her startet dagen 06.15 men mini lå i sengen til kvart på 7.
Han tullet mye i natt,noe han ikke bruker å gjøre så lurer på om det er tenner påvei...
Nå ligger Are på teppet sitt å leker og ser på mikkes klubbhus inni mellom[:)].Søtingen min.
Egentlig sambo som skulle opp med han i dag men ettersom vil skal til søstren min og han skal kjøre så sto jeg heller opp. Tar ca 3 timer å kjøre dit[:)]. Så vi drar herifra i 10 tiden. gleder meg til å treffe mine to tantebarn[:D].

FYYYY det tar kommet my snø!! ARG!!!KNURR!!

Ha en flott dag jenter.

God morgen[:)] Her startet "dagen" kvart over fem nok en gang..[&:] Og jeg som ikke klarte legge meg før kvart over ett i natt[:@] visste jeg kom til å angre.. Jaja.. Han ville ha sin første dupp allerede halv sju, så nå har vi begge sovet en time til. Godt det ihvertfall[:)]
Idag skal jeg drikke kaffe, kanskje bake noe, og kanskje sove litt til. Og så må vi jo ut en trilletur i vårsola[:)] helt herlig at det ENDELIG er sol og plussgrader på dagene[:D][:D][:D]

God morgen[:)]
Her startet dagen ca halv 8 mini våknet rundt halv 7...men fikk smokken og da gikk det en time til[:)][:D] Fornøyd med den!!![:D][:D]
I dag skal mini til bestemor(mormor), sambo og jeg skal vaske leiligheten min som skal overleveres til den nye eieren i morgen!!! Skal bli godt å bli kvitt den!! Kan nesten ikke tro at den ble solgt på en uke!! Super digg[:D][:D][:D][:D]

I kveld blir det nice middag og film[:)] Luftslottet som sprengtes!!!! Gleder meg endel til å se den!!

Ps: Her er det blå himmel og minimalt med skyer[:D] Håper solen titter frem snart!!

Så ha en super søndag jenter!![:D][:D]

God morgen [:)]
Her våknet vi opp til noe mix mellom sol og snøstorm [8D][:'(]
Og vi som endelig fikk se litt gress og asfalt som persillen sa så fint [8D][:(]
Håper det er det siste vi ser idag!
Ellers så skal vi bare kose oss hjemme alle sammen idag.. Ble helt utslitt etter lekeland igår hehe.. må legge ut litt skrytebilder senere [:D]
Bare venter på at de to eldste skal våkne så får vi spist noe frokost [:)] Gid kunne lillemann også funnet ut at han ville sove lenger på søndagene [8D][:D] 
Ha en fin dag alle [;)][:)]

god morgen jenter...her begynte dagen litt over 7 hvo Nicolay lå i sengen og gliste når eg kom og hentet han. Natten har vært helt ok. Han våknet rundt midnatt hvor han hyyyylt som en gris. Etter en time med hyling og og trøst ga vi han dentinox. Og det gjorde underverker. 5min etterpå sov han :-) Stakar liten, sliter sånn med første tannen.

Ellers er vi i full gang med å pakke til vi skal hjem til mamma på Hamar på påskeferie, men uansett hvor mye eg pakker vil det alltid være noe eg har glemt. Sånn er det bestandig. ;-)
Det blir spennende å se om Nicolay er like flink på fly som han har vært de tidligere gangene, men eg tror det går bra ettersom han begynner å bli vandt til fly nå.

ha en fortsatt fin søndag jenter!!!!

Vært ei masete natt i natt, så er trøøtt! Var sånn natt til i går og. Våkna 2-3 gonger i løpet av natta, og klar for å stå opp mellom 6-7. Noko eg ikkje var etter berre 2-3t sammenhengande søvn fordelt på 2 økter.. *sukk*. Håpar på ei gode natt i natt igjen[:D] Eller så kommer eg snart til å gå på tomgong..[8|]

Ellers så SNØR da faktisk ute. Eg som håpte og trudde våren var på vei, men neeida. Heldigvis ikkje så mykje, men.. og blåser godt og, så trilletur kan eg berre gløyme idag.. Men opp på søndagsmiddag hos mamma & pappa blir det nok[:D] lurar på kva som står på menyen..[8|][:)]

Ha en fin søndag jenter![:D] gler meg til neste veke er omme, då er det beeerre 2,5 veke til Morten kjem heim igjen i måro har han vore vekke ei veke, kjennes ut som lengre..*sukk*

Back
Topp