God morgen søndag

Fru H

Mot nye tider
VIP
September 2012
Her er det bare jeg og Lillebror som er oppe!
Jeg har ikke fulgt med på klokken, men han må ha spist hver time i natt, så mine mistanker om økedøgn stemmer nok.
Så nå spørs det om han igjen har tenkt til å være våken store deler av dagen, eller om også han har behov for litt søvn snart :p
Her ble det kaffe på morgenkvisteni håp om å friskne til litt.
22,5 minusgrader her i dag!! Så vi kommer oss ikke utenfor døren en gang.
Selvom det skulle bli litt mildere holder vi jo T innendørs også.
Så vi får håpe vi ikke blir alt for rastløse noen av oss :D

Hørtes fryktelig kaldt ut! Utemåleren min virker ikke for øyeblikket, men tipper vi har rundt 10 minus her hos oss. Jeg har lyst å ta meg en trilletur for å få beveget meg litt, men drøyer det en stund enda og håper mannen min står opp og tar seg av Alexander imens jeg er ute med vogna. Ser ikke for meg en veldig happy 3åring hvis han blir tvunget til å være med mamma på tur i denne kulden.

Jeg har akkurat fått lagt Daniel for en blund, så nå kan jeg gi Alexander litt oppmerksomhet. Han er verdens beste storebror og har vanvittig god tålmodighet til å bare være 3 år synes jeg, så når jeg har armene ledige får han all oppmerksomhet fra meg!

Så herlig med disse storebrødrene, altså!
Eskil kjemper mot søvnen i dag også, virker det som. Han har vært trøtt siden vi stod opp kl 8, men neimen om han skal sove :p
Så nå ble det vippestolen og smokken foran TV som har kommet på nå som storebroren endelig stod opp :D
Hehe, ikke ofte jeg sitter og venter på at han skal stå opp :p

Hehe, i romjulen var det så deilig her i huset - Alexander stod ikke opp før halv 8! Vanligvis er han klar på slaget klokken 6. Men denne helgen.. klokken 5!! Jeg har nektet å stå opp og bare sendt han tilbake i sengen, så vi har stått opp mellom 6 og 7.

Vi er som regel ikke så tidlig oppe.
I går lå vi alle sammen til nærmere 10!!
Storebroren våknet i 7-tiden, så jeg la meg hos han og uten mammalukt sov jammen meg Lillebror like lenge!

Vi er som regel ikke så tidlig oppe.
I går lå vi alle sammen til nærmere 10!!
Storebroren våknet i 7-tiden, så jeg la meg hos han og uten mammalukt sov jammen meg Lillebror like lenge!
Såpass! Jeg hadde fått skallebank av å sove så lenge jeg. Er et ekte A-menneske. Før Daniel ble født ble mannen min irritert på meg hver eneste gang vi hadde sendt Alexander på overnatting hos svigermor - for jeg stod jo opp i 7-8 tiden da også. Men for meg er å sove til 8 å sove lenge.. :P

Ja, jeg står gjerne opp litt tidligere enn det, OM natten har vært god.
Men i går lå jeg og småsov og koste meg med storebror de siste to timene, det var utrolig deilig!

God morgen! Har hatt ei etterlengta herlig natt med masse søvn:D Hermine fikk ei flaske kl 23.15 i går og sov helt til 04.15!!! Ny rekord!!! :D
Og det kun på mm! :) så var det amming kl 06 og 08 og dag kl 09! Tydeligvis at hun synes det var deilig å sove på hytta, alene sammen med mamman i senga. Var ikke plass til pappan også i 120 senga så han måtte sove i øverkøya :p
Føler meg som et nytt menneske på så mye søvn!
Sent from my ST25i using BV Forum mobile app

Jeg har hatt en natt m oppvåkning hver andre time:confused: for det første skulle jeg ha min første sovenatt siden fødsel og Sambo skulle ta han. Jada, ett kvarter etter jeg hadde sovnet så kommer Sambo m Emmeth og sier jeg må passe på han litt mens han varmer flaske. Kl er da 23.00. Ok. Så gir jeg han litt pupp og Sambo tar over igjen. Kl 02.00 blir jeg vekt igjen m beskjed om at Emmeth er våken og jeg må ta han:eek: var lissom min natt og skulle få sove:( så da fikk han pupp igjen, våknet igjen 4, kl 6 og kl 8. Så da sendte jeg opp Sambo m Emmeth halv 9 og fikk sove til halv 11.. Blir bare så sliten av og aldri få sovet mer enn noen timer. Aner ikke hva det er m Emmeth. For han drikker ikke mer enn 90-100 ml m melk fra flaska heller. Og det er da ren mm!? Hmmm.. I morgen skal ungene i bhgen og Sambo på jobb. Så håper vi da får en rolig dag:)

God morgen! Har hatt ei etterlengta herlig natt med masse søvn:D Hermine fikk ei flaske kl 23.15 i går og sov helt til 04.15!!! Ny rekord!!! :D
Og det kun på mm! :) så var det amming kl 06 og 08 og dag kl 09! Tydeligvis at hun synes det var deilig å sove på hytta, alene sammen med mamman i senga. Var ikke plass til pappan også i 120 senga så han måtte sove i øverkøya :p

Så godt at dere alle fikk dere en god natts søvn;):D Håper hu fortsetter sånn framover:p:)

Det har vært en helt grei natt, lillemor våknet ett for pupp, jeg var dum som ikke la meg før tolv i natt, så våknet hun igjen halv fem, så halv sju og vi stod opp halv ni. Litt småtrøtt:-)
Mannen har migrene og er ute av spill enda, tanta mi ser jeg kommer om en halv time, kanskje på tide å rydde litt:-)
Det er for eksempel gulp på sofan hehe :flower

Så fantastisk, det var deg vel unt:-)

Gulp her og der høres kjent ut! =)
Kl 10.30 var jeg sikker på at Lillebror hadde sovnet godt og ville sove en stund. Så jeg la meg med han oppe på kaldt og mørkt rom. Tror vi sov en liten halvtime før han skulle ha pupp igjen og enda ikke var fornøyd. Nå har han nok en gang spist og leker litt.
Phu! Jeg kjører på med mat, ammete og vann, for dette tar på :P

Økedøgn er ikke for pyser nei, mannen skal være glad han slipper, hadde ikke holdt ut ei natt en gang :fucyc
Lurer på om jeg skal kjøpe meg ammete, får man mer melk av den?

Så deilig at du har fått sove så lenge :) Håper det fortsetter! :D
Savner de lange soveøktene til Asle! Han har ikke sovet ordentlig på natta siden før jul..

JEg synes ammeteen hjelper ja =)

Skal ta meg en tur på helsekosten i morgen, eller får man kjøpt det på apoteket også?

Både apotek og helsekost =)

Ren fenikkelte er også bra.

Hva er best av de to:-)?

Back
Topp