God morgen søndag!!

Mamma til Theo

Forelsket i forumet
EN dag mindre for oss alle til UL ;-)
Her gjør jeg meg klar til nok en dag på jobb. (Søster gravid her slipper ikke unna jobb i helgene nei...damn u turnusarbeid!!!)
Symptomene er ved de samme, ikke forsterket så ser ut til at jeg skal holde meg i arbeid fremover...
Hva med dere? Noen nye symptomer som kommer snikende, og HVA er deres plan i dag?

Snoflak og Therese90: Tenker på dere, håper på oppdatering snart....

God morgen :)

Hetetokter? er det et symptom? isåfall har eg d :P
Her har vi ingen planer i dag, blir vel å slappe av og kansje besøke noe av svigerfamilien..:)
Du må ha en god vakt då :)

Jeg ligger fremdeles! Innmari kvalm og uggen!! :( må vel komme meg opp snart!!
Idag skal vi lage fuglemat sammen med 2 åringen, og lage risboller!! :)

Har akkurat stått opp.. Mannen og gutten sover enda.. Tenkte å lage en god frokost til dem..
Ingen planer i dag, deilig!

ligger ennå i senga kvalm som bare det, er hos mamma og pappa så ungene underholdes. planen i dag var en skogstur men vi får se an formen gitt.... god vakt!

God morgen. Jeg er så kvalm, så kvalm, så jeg ligger på sofaen. Det er nok planen for resten av dagen også. :(

jeg fikk sove til jeg våknet i 10tiden. :)
kommer litt familie på middag i dag. væsla å jeg skal en tur ut på lekeplassen nå.
var sjukt kvalm, men tok en prostafen og er tipp topp igjen.

Du må ha en god vakt idag da! :-)

Her er det ingen spesielle planer. Deilig med en slapp søndag! :-)

Her blir det kino med jentene i kveld.
Før det er det sløving på sofaen.
Kanskje prøve å få til noen minutter med zumba foran TVn.....
Du må ha en god vakt. :)

Ferdig med arbeidshelgen min, fikk gå tre timer før pga eksamen. Så nå er bøkene fremme og jeg er 2 uker og 2 eksamener unna en 6 ukers lang juleferie!!! Den setninger smaker BRA!! ;)

Ferdig med arbeidshelgen min, fikk gå tre timer før pga eksamen. Så nå er bøkene fremme og jeg er 2 uker og 2 eksamener unna en 6 ukers lang juleferie!!! Den setninger smaker BRA!! ;)
Det hørtes digg ut.
Jeg skal ikke ha juleferie en gang jeg utenom de rødedagene. :(
Skulle ønske jeg hadde mere ferie til gode....

Jeg har vært ute og raket løv, foreløpig ingen symptomer derfor business as usual. ;) Men jeg kjenner etter hele tiden, bare venter på at kvalmen skal slå meg over ende...

Back
Topp