God morgen søndag:)

Superprodusent

Glad i forumet
Hvordan er formen deres jenter? I morgen starter en ny uke, og jeg må si tiden raser av gårde! Jeg er snart 9 fullgåtte uker, og jeg synes egentlig ikke at jeg har det så verst. Bortsett fra ømme pupper og litt hormoner så har jeg relativt lite symptomer:)

Jeg var 7 uker på fredag. Jeg er kvalm, men det bryter liksom ikke ut. Går bare rundt og er litt småuggen hele tiden. Puppene er ømme, men har blitt større, så det er jo et pluss :-P hihi
Har nok vært litt hissig i det siste, men satser på at det går over, og at jeg er tilbake til mitt rolige harmoniske selv...
Gleder meg til magen vises...

Jeg er 7 uker idag! har en uggen følelse, vi har jo mista 2 ganger i år og jeg er livredd for at det skal skje igjen. Frykten for det sitter som en knute i mellomgulvet mitt, og den strammer og strammer... jeg bare håper så inderlig at det går bra denne gangen!

Jeg var 9 uker i går, og er utrolig sliten for tida. Sovner så fort jeg legger meg ned uansett hvor det er; i sofaen, på gulvet når jeg skal leke med lillegutt... osv... Blir nok litt mye på samboer til tider ja, dessverre. Kvalm er jeg og, mandag og tirsdag klarte jeg ikke holde på noenting, ons, tor og fredag gikk det bedre, selv om jeg var kvalm, men i går kasta jeg opp igjen. Hittil er denne dagen ok iallefall. Skal prøve akupunktur i morgen, håper det hjelper. Hun sa at så lenge jeg har litt effekt av akupressur-armbåndene så vil akupunktur hjelpe enda bedre, så krysser fingrene for det. Ellers skal det bli godt å få tilbake mine to fridager i uka nå, lillegutt har vært hjemme i nesten to uker med vannkopper, så har vært litt slitsomt i tillegg til trøttheten og kvalmen.

I dag er jeg stuptrøtt, var på jobb i går, starta kl 06.30, jobba til 15.00.. (Sto opp kl 05.30)   kom hjem, dro på "fest" etterpå, kom hjem i 3 tiden i natt.. Ble visst 21 timer med våkentid det gitt.. 
Men har akkurat stått opp nå da, men er fortsatt trøtt. 

Jeg er heldigvis i superduper form ellers da. Og håper det vil vare i mange måneder fremover.  Litt kranglete bekken til tider, meeeen, det må jeg bare overleve.. 

Når man ser bort i fra ekstremt trøtthet og masse kviser, så er formen på topp :D

formen er egentlig grei. Men jeg kan ikke gå så lenge sulten for da brekker jeg meg så veldig... Så er jeg følsom for lukt fra kjøleskap, micro og matlaging - sånn som sist! 

sommerfuglimagen skrev:
Jeg er 7 uker idag! har en uggen følelse, vi har jo mista 2 ganger i år og jeg er livredd for at det skal skje igjen. Frykten for det sitter som en knute i mellomgulvet mitt, og den strammer og strammer... jeg bare håper så inderlig at det går bra denne gangen!

Du får prøve å slappe av så godt du kan. Hvis du stresser påvirker det alt i kroppen din.
Krysser fingrene for deg :-)

Hvis man ser bort i fra oppblåst mage(snakker sprekkeferdig), ømme pupper og bekkenløsning så er livet helt topp!    

Back
Topp