God morgen (søndag)

.::Tiiine::.

Forumet er livet
Her sto vi opp 07.50 idag,nettopp spist frokost og nå ser Oliver litt barnetv :)) Skal pakke senere jeg og Trond skal reise til Danmark og Tyskland i morgen (gleder meg) ellers så blir det å rydde å legge sammen litt klær :)) Selvsagt skal jeg og Oliver Ut å leke litt etter blunden hans ;)

Ha en strålende dag alle sammen [:D]

å så kosleig at dere skal på tur[:D]

i dag har jeg ikke de store planer.. men vi skal ut i det fine være.. blir en tur på lekeplassen tenker jeg[:)] tar det litt piano da vi prøver litt uten bleie[:)]

God tur da Tiiine! Blir nok kjempe koselig med litt kjærestetur![:)][:)]

Alis spydde en del i natt så jeg er litt sliten på morgenkvisten. Hun burde nok også sovet mer men men.. Hun spydde en del, fire ganger fra kl 00.00 til 03.00 - det høres da litt ut som spysyke ikke sant? men så har hun ikke feber og er i helt fin form nå, bare ikke særlig sulten kanskje...
Vi får iallefall sett an formen hennes litt utover før vi bestemmer oss for utedag som planlagt. Alis skulle nemlig hjelpe mamman sin i hagen igjen i dag som i går. Hun var kjempe flink i går!![:)][:)]

Etter leggetid skal jeg dra frem skolebøker nok en gang og "kose" meg[8D] ha en fin dag dere og!

ORIGINAL: Tjukkaaa

God tur da Tiiine! Blir nok kjempe koselig med litt kjærestetur![:)][:)]

Alis spydde en del i natt så jeg er litt sliten på morgenkvisten. Hun burde nok også sovet mer men men.. Hun spydde en del, fire ganger fra kl 00.00 til 03.00 - det høres da litt ut som spysyke ikke sant? men så har hun ikke feber og er i helt fin form nå, bare ikke særlig sulten kanskje...
Vi får iallefall sett an formen hennes litt utover før vi bestemmer oss for utedag som planlagt. Alis skulle nemlig hjelpe mamman sin i hagen igjen i dag som i går. Hun var kjempe flink i går!![:)][:)]

Etter leggetid skal jeg dra frem skolebøker nok en gang og "kose" meg[8D] ha en fin dag dere og!

Ja vi trenger nok det,har travle dager begge to, så har jeg ikke Oliver i påsken heller [:)] Han har vært på hyttetur i helga med noen venner så skal bli godt og ha han noen dager for seg selv [;)]

God morgen!!

A begynte dagen tidlig kl.7, og da våkna lille M også...[8D] Hjelper ikke på at jeg og mannen satt oppe til kl. 01.30 i natt..[&:]
Påskeharen snek seg inn i sted og gjemte (norske) påskeegg til A og mannen under trappa. Det vakte stooor glede!!![;)][:D]
I dag skal vi ta livet med ro hjemme, kose oss og ta en tur og to ut!![;)]

Back
Topp