God morgen *søndag*

Katey

Elsker forumet
God morgen alle sammen.

Her var det morgen klokka 5.30 i dag[:o] Har i tillegg vært mye våken i natt, så jeg er ganske trøtt her jeg sitter

Har spist frokost, mini leker og jeg sitter her med te og dataen og prøver å holde meg våken.

Har ingen planer i dag, mannen er på jobb og kommer ikke hjem før i morgen.

Lurer på om uvi til mini har kommet tilbake igjen også. Han har vondt i ryggen igjen og hyler plutselig ut aua. regner med at det er når han tisser. Får ta med en ny urinprøve til legen i morgen tenker jeg.

Hvilke planer har dere i dag da?

God Morgen jenter!

Huff, uvi hørtes ikke bra ut...god bedring om det er det.

Her har vi en herlig avslappende søndagsmorgen. Fikk sove til litt over 8, selv om storegutt sto opp mye før. Han måtte ned å passe på pusemannen i stua, så da fikk jeg og Hermann sove litt lenger[:D] Har verdens søteste unger i dag. Hermann lå å strøyk meg i håret, og spurte etter en stund med verdens mest forsiktige stemme: Sover du mamman min?? Da jeg kom ned ga jeg Jonah en klem siden og da hører jeg han hvisker inn i øret mitt: Eg e gla te deg....dvs jeg er gla i deg[:D] Er visst morsdag her i huset siden pappan er offshore.

Har null og niks av planer i dag. Skal prøve å få gjort mer i huset av rengjøring "til jul", men ingen store prosjekt. Så nå er det oppvaskpulver i både kaffekanne og maskin, så får jeg satse på jeg blir inspirert å ta et eller annet for meg. Lurer på å mekke sammen en kake til pappaen min, men vi får se hva man har i skapet[:)]

Ha en fin dag alle

Back
Topp