God morgen søndag!

pippen79

Glad i forumet
God morgen[:)]

Her starta dagen kl 05.35 som er en time før enn hva vi pleier så kjenner jeg er litt ekstra trøtt. Men kan jo ikke annet enn å smile når en ser et SÅ blidt ansikt på morgenen og det varmer mammahjertet å ha en så blid og fornøyd gutt[:D]

Ellers skal vi på besøk til familie i dag og håper at sola kommer slik at vi kan kose oss litt ute i dag også[:D]

Ha en fin dag jenter!

gooooooooood morn!her begynte dagen halv 8, meg gjentatte 'hei hei' fra sprinkelsenga!Akurat naa l?gger terror?sten jr og terror?sten sr og skravler (höres ut som de bare juger og overdriver begge to) ? senga mens jeg lager frokost og er paa BV.
I dag skal jeg opp tl hotellet jeg jobbet paa för for aa h?lse paa en fam?l?e hv?s barn jeg har hatt ? m?n?klubben 3 sommere. de bor paa h?tra saa v? faar ?kke sett hverandre saa ofte saa det skal bl? kos aa v?se frem m?n?!
ha en fortreffel?g dag alle sammen!!

God morgen!
Vi er endelig tilbake i Norge, kjennes veldig deilig ut, var nok ferie nå [;)]
Natten har vært.. vel, hva kan man forvente.. Tilbake til leggerutiner uten byssing i evigheter, gikk forholdsvis greit. Men en del gråt etter kl ett i natt [&:] Tulla fikk komme opp i senga vår halv seks, da var det mat og så sov vi til halv åtte!! Snadder [:)]

I dag skal vi komme oss i stand her hjemme etter ferien, og muligens besøke svigers som døøør etter å se tulla [;)]

Håper alle får en tipp-topp-toppers dag!!

Hei og god morgen[:)] Vi var på grillings ved sjøen i går, så la mini først halv ti i går.. Gikk overraskende bra! (han hadde seg en dupp godt inntullet oppå et liggeunderlag ved sengetid halv åtte - første "natt" under åpen himmel.. hehe[;)]). Så idag sto vi ikke opp før 7!!!! Deeeeeeeeeeeilig[:)][:)][:)] Han våkna som vanlig litt før 5, men denne gangen ville han heldigvis sove litt igjen. Om litt er det første dupp, og da skal jeg sove litt til jeg og. I dag skal vi ut en tur på formiddagen, ellers ingen store planer. Dere får ha en fiiiin søndag alle sammen![:)]

Zzzzzzzzz morgen:)

Mini er 9.mnd i dag[:D], sola skinner og jeg er stup trøtt!!!.

Mini hadde feber i går dakar og fikk da problemer med å sovne til, men gjorde det til slutt i 22 tida en gang....
Fra kl 23.30 og utover i natta våktna han jevnlig å skreik, men sovna heldigvis til ganske så fort igjen etter jeg snudde dyna og strøyk på han... en gang i 04.tida fikk han litt drikke nå og da fram til kl 05, men d hele endte med at gulp spruten sto og jeg måtte opp å skifte på gutten, dynetrekk og dyne.... Heldigvis har vi 2 dyner... Mini klarte liksom ikke å sove etter hendelsen, så ca 05.30 sto vi bare opp....
Etter en times tid var han stup trøtt igjen, men fikk ikke til å sove, så da var det bare å pakke på han og meg godt med klær og trille en tur rundt kvartalet, så han fikk sove og nå ligger han på verandaen og små znorker[8D]

Håper alle får en flott søndag [:)]

Her begynte dagen teknisk sett kl 6.30, men vi sto ikke opp før klokken 07.45.
Natten har vært litt så som så egentlig. Nicolay har vært oppe 4 ganger i løpet av natten, men vi har begge sovet godt allikevel. Til tross for at vi er på et ukjent sted for Nicolay. Vi er ende på Hamar på ferie og blir nå i to uker.

God morgen[:D][:D]

Er så utrolig sliten idag. Først våknet Nicoline kl 05.45 å jeg var ikke helt klar får å ståopp da så tok snuppa opp i sengen min og sov til 08.00 å det var mye bedre tid å våkne på[:D][:D] Snuppa sover nå igjen så nå skal jeg slappe av litt får Alex er å jobber litt. Ellers har ikke vi så masse planer resten av dagen skal bare ta det veldig rolig vill jeg tru[:D]

Håper alle får en super dag...

God Morgen :D
Denne natten har jeg sovet godt , elias har sovet hele natten =)
deilig ...

I dag skal vi slappe av , gå tur og bare ta livet med ro .

Ha en fin dag alle snupper [:D]

god morgen.

i natt har snuppa sovet kjempe godt å i sin egen seng helt til 8 (var våken 1 time på kvelden/natta) men vi hadde besøk og jeg fikk ikke sovnet før 2 zzzzzzz typisk det når ungen er snill og sover hele natta så må jeg drive å tulle sånn[8D] men men [:D]

God morgen[:)]

Snuppa våkna kl 07.15 i dag, også lå hun og sang i 20 minutter før jeg tok henne opp. Superblid jente, noe jeg syns var rart når jeg skulle skifte bleia for hun hadde det skikkelig sår rumpe som kom over natta stakkar[:(] Det var litt vondt når jeg vasket, men like blid[:)]

Nå sover hun, mens jeg har fått i meg frokost, nystekt brød, kokte egg og en deilig kaffe mocca[:)] Mannen måtte jobbe i dag så jeg er alene hjemme.

Venter nå på broren min og pappa som skal gjøre det siste på fundamentet til terassen vår. Snekkerene begynner den 18 mai, åååh som jeg gleder meg til 40 kvadratmeter med terasse, der skal vi kose oss masse i sommer[:D][:D][:D] Har allerede kjøpt plaskebasseng til snuppa[:)]

Gooood søndag[:)]

God ...eh... langt på dag [:D]

I natt sov mini greit. Våknet halv fire, fikk vann og sovnet innen 10-15 min. Våknet igjen kl 0505 og fikk morgenpupp og da startet også dagen. Klager ikke på dette altså!!

Da vi våknet spydde mini og jeg føler meg ganske kvalm selv også. Håper det bare er noe forbigående rusk som gir seg i løpet av dagen.

Ingen planer her idag.

Ha en fortsatt fin dag alle sammen

Back
Topp