god morgen søndag !

cattababe

Gift med forumet
Ja , aller første gang jeg starter en slik tråd.
jeg har vært våken hele natten , elias spyr å har diare.
Han sov i 20 min i stad , men våknet da sto spruten ut av munnen igjen . =(
Ikke noe gøy dette her ....

I dag skal vi være hjemme , elias er syk så ikke noe farting rundt her .
Skal vel få vasket masse tøy å slikt.

Er så redd for og sove fordi redd han skal bli kvalt av sitt eget spy [:o][:(]

Uff da, cattababe.. høres fælt ut[:'(] God bedring til mini!!
Her var natta altfor kort.. bare 3,5times søvn på meg foreløpig[&:] Både jeg og mannen la oss seeeeeeeeeeeiint i natt, og jeg hadde sovet lengst av oss da mini våkna 05.20, så da sto jeg opp.. Håper mini vil ha sin første dupp snart[8|] Planen i dag er å sove mer, slappe av i heimen, lese bok og bare nyte søndagen..[:)] Blir det sol litt senere tar vi nok en deilig søndags-trilletur også[;)] Ha en god dag alle sammen!

God morgen [:D][:D][:D]

Her har småen sovet ganske greit i natt faktisk [:D][:D] Våknet for mat i 23-tiden, 3-tiden og litt før 6, sovnet igjen og vi sov til 7 (!!!!!!!!!) som er langt på dag for oss [:D][:D][:D]

Nå er vi de eneste oppe her, er fortsatt hos min bror og passer barna hans, så nå lister jeg meg rundt før resten av barna våkner, hihi [:D] I dag skal vi ta med alle sammen til et fint tursted for barn hvor de har masse opplegg for barna i dag med turstier, poster, kartlesing osv. Barna gleder seg kjempemasse [:D][:D] Tar med noen fler også, så vi blir 4 voksne og 7 barn [:D]

Ha en flott dag alle sammen!

Etter at vi flyttet har are vært en drøm[:)]. sover hele natten og våkner i halv 7 tiden. I dag visste han at mammaen ville sove litt lengere så i dag sov han til ti over 7[:D].

I dag skal vi på barnedåp til min brors datter. Så det bli koselig. Sambo er på jobb så han blir ikke med.
Are fikk sin første tann i går. På tide gitt[;)][;)].

Håper gutten din blir fort frisk Cattababe!!

Masse god bedring til gutten din Cattababe, og håper du får sovet ut litt etterpå også[:)]

Hatt en fin natt, han spiste kl.01.30 og sto opp kl.07.45. Deilig[:)] Skal slappe av hjemme i dag, vaske klær og ellers bare rydde. Mannen kommer hjem i ettermiddag etter å ha vært borte hele helgen så det blir bra[:)] Ha en fin dag alle sammen!

Back
Topp