God morgen på en tirsdag!

Almyrida81

Forumet er livet
VIP
Heisann alle sammen.. :-D

Da er det full fart her og har vert det i over en time allerede.. Vi skal straks avgårde i barnehage og jobb.. I morgen er det heldigvis seinvakt, men uheldigvis har jeg fått legetime så tidlig at jeg må ha klokka på likevel.. Hehe.. Men men.. Alt er bedre en halv seks!

Hva er planen til dere alle i dag da? Jeg håper dere får en flott dag, med ikke altfor dårlig vær! emoticon
 
God morgen!

Her skal jeg straks begynne jobb - eller rettere sagt handle inn til jobb. Vi skal ha sommeravslutning på SFO, så da skal vi grille pøler og ha litt konkurranser for barna. Håpet var jo at været skulle bli veeeldig fint, men det ser ikke særlig lovende ut....

Gleder meg til kvelden allerede merker jeg - da kan jeg krysse ut enda en dag og glede meg over at det bare er 3 dager igjen til jeg endelig får ferie
 
Hei hei!!

Mina er levert i bhg og er så fornøyd med å dra i bhg. Er så godt å se at hun løper inn til de andre barna og har nesten ikke tid til å si hade til meg ;)

Litt rydding og sånn må til idag.

I ettermiddag får vi besøk av en mamma som har med seg 2 barn. Jeg skal kanskje passe hun på 16mnd litt i sommer. Mina gleder seg til å møte henne:)
 
God morgen, damer

I dag er det visningsdag her, så jeg driver og vasker og rydder og organiserer - igjen... men nå er det jammen snart slutt. G er ute i huset og hjelper til å montere pipe, håper de blir ferdie i dag, for i morgen kommer ISS og vasker.

Nå skal jeg ta meg en runde til i huset før jeg går i dusjen - jobb i kveld
 
Her har jeg en syk mann med feber, en syk men glad Malte med feber og Felix hjemme. Gustav skal ha en kompis med seg hjem idag. Det gleder de seg begge masse til. Gustav har bestilt pølser til middag og har sjekket med den besøkende om han tåler sånt. er nemlig litt allergi - men Gustav forklarte meg at det særlig var nøtter, De måtte kokes før besøket kunne få. Bra at Gustav klarer å sjekke sånt for meg. Tar ansvar han.

Ellers har jeg fått grønt lys til å amme når jeg begynner på hormoner. Men melkeproduksjonen vil falle. Er glad fpor at jeg sjekket det en ekstra gang. Er noe irritert over den ammefiendtlige gynekolog jeg snakket med!
 
Hei alle sammen:)
Her kjenner jeg at jeg er trøtt i dag. Vi har hatt ferie en uke og har vært på Mallorca og da er det ekstra vanskelig å komme skikkelig i gang igjen.
Men men ferien var veldig kjekk og barna har badet, danset på minidisco og blitt godt kjent med Ving sine maskotter Lollo og Bernie:)

Så nå er det 5 uker med jobb og barnehage før vi skal ha 3 uker ferie!
 
Lollo og bernie er gamle venner av oss :)

Hatt det travelt på jobb med å bytte ut møbler på pauserommet innimellom masse møter. Nå har roen senket seg, så nå sniker jeg litt på nettet ;)

Spennende med flytting da, lenemor, skulle så gjerne hatt mitt eget helt NYE hus... men spørs om det bare blir med drømmen....

Ellers sysler jeg litt med valgkamp, så om noen vil se står det om valgkampstart i Selbu her, men bilde av men meget ukonfertabel meg på fanget til ordføreren.... http://www.nearadio.no/v/a/valgkampaapning-i-selbu-3176/

jaja, bare avslaping i kveld da regner jeg med, vi skal se siste episode av fantasy-serien "game of thrones", faktisk veldig bra... (basert på bøkene til george R.R. Martin om noen har lest de)
 
Skal se hva dere skrive og rapporterer at besøket av barnehagekompis var vellykket.
 
Må du fremdeles skrive for å se andres svar, Olive? Så irriterende, det er det heldigvis slutt på her. Kjekt å høre at besøket gikk bra - hvordan står det til med de andre mennene i ditt liv, er de på bedringens vei?

Monsoon - så morsomt bilde - om du synes du så ukomfortabel (jeg synes ikke det), så se på han som sitter på fanget til en annen mann da - jeg lo meg skakk (ja, jeg ser at han kanskje ikke sitter på fanget, men det ser litt sånn ut, og han fyren ser jo skikkelig ukomfortabel ut!). Lykke til med valgkamp! Hvordan ble det forresten med dette intervjuet ditt - skulle ikke du i avisen i forbindelse med noe annet også?
 
Var sikkert ikke bare jeg som var ukomfortabel nei, men føltes sånn, siden de andre er "selbygger" hele gjengen, og jeg ikke. Men ordføreren (damen) er veldidg flink til å inkludere meg da. Ble intervjuet om sertifiseringen, og et lite portrett av meg i tillegg, men det kommer ikke før på fredag... (avisa her kommer bare hver fredag, og journalisten rakk ikke å få det ferdig forrige uke). Så det blir overdose Pia til fredagen, regner med det kommer noe ala denne nettartikkelen der også :P  Men det vil lette jobben min med å få brukerne mine inn i lokale bedrifter, så da så ;)
 
Back
Topp