God morgen på en søndag

Nøste77

Gift med forumet
Herregud å varmt det er allrede!!!!!!!!!!!!!!
Det er ikke lov å klage sier folk, men det gjør jeg! Når det er kaldt om vinteren så kan jeg fyre, men nå nytter det jo ikke å lufte eigang...
Men idag er det heldigvis endel vind ute, så da hjelper det godt
Mulig jeg og Linnea tar en tur i Dyreparken etterhvert og ser på Kristian And fra Hærlig Land. Det er første forestilling idag,og vi har øvt oss på alle sangene i bilen lenge nå, så det skal bli gøy

Dere da; hva har dere for planer for denne søndagen?
 
Er det rart om jeg aldri har hørt om denne anda di??

Varmt er det her i dag også - vi våknet til strålende sol fra knall blå himmel - det synes jeg vi fortjener etter fire uker med regn!

Har ingen planer for dagen, men vi må nå ut og nyte - kanskje vi kjører oss en tur og tar med engangsgrill og pølser - G skal arrangere utdrikningslag i sommer og har lyst å ta med hele gjengen og kjøre gokart, så kanskje vi skal ta en tur og finne ut hvor denne banen er?

I kveld må vi få tatt en skikkelig sjau her med rydding og klargjøring til i morgen, da kommer fotograf. Skal få unna alle personlige bilder på vegger, pakke vekk litt av lekene til ungene, og stue vekk alt av hobbyutstyr - det blir ikke produsert noe nå allikevel, det er vanskelig når hobbyrommet mitt også er soverommet til August
 
Får ikke lest hovedinnlegget jeg..! Her har vi just fått dusjet oss etter en LANG tur i dag.. 6 timer har vi gått i fjellet.. Og Sindre så flink! Han gikk opp hele veien og ned igjen.. Men veldig sliten 4-åring på slutten av nedoverveien.. Men de på 30 var like slitne da..! 

http://www.visitsunnhordland.no/no/AKTIVITETAR/Vandring/?TLp=337551&Tursti-til-Vardhaugselet=

Den turen gikk vi i dag.. Ikke mindre enn 3 bøker skreiv vi oss inn i..! Hehe.. Og imponerende av sambo og som gikk hele veien med en stor 2,5 åring på ryggen.. Phui! Kjempeflott tur!! I DET været.. Nydelig sol.. Er litt solbrent i nakken nå.. :-D Men det er bare deilig..
Så det vanket en STOR softis på store og små da vi var nede igjen.. Nå ser de barne tv og så skal vi grille til kvelds.. Nam.. Tror de fleste er sultne etter turen i dag.. 
 
God kveld! Jeg får heller ikke lest hovedinnlegget:-S

Flinke dere er Almyrida!!

Jeg har vært alene med ungene i dag og, fjerde dagen. Nathalie blir litt sprø av å være hjemme, så i dag tok vi en lettvint middag på mcdonalds, å etterpå kjørte vi til min bror. Han dykker og har hentet kamskjell. Maten har han i frysen, men Nathalie fikk skjellene. jeg trodde kanskje det var snakk om ti skjell.... men vi har med oss to bæreposer!!! Så nå har vi hvertfall nok skjell for en stund :-P

I morgen er det jobb, skal bli godt å komme seg litt ut  fra heimen. Blir så lat å gå hjemme kjenner jeg:-S. Ikke lenge til det er sommerferie nå, så jeg får nyte de siste jobbdagene:-D

En mnd til min kjære begynner på jobb igjen nå. Han er i pappaperm, ser at han har godt av å være hjemme de tre dagene i uken når jeg jobber. Så er hna hvor travelt det er:-P
 
Vi er tilbake etter en herlig langhelg i Selbu. Har okkupert Monsoon og familien ganske mye. Og idag erklærte Malte: "jeg heter Rafael!". Men greit å være hjemme igjen.

Imorgen skal jeg på Ul og kontroll for å se om jeg er grodd uten trøblete sammenvoksninger. Håper jeg kan erklæres frisk og fin!
 
Olive76 skrev:
Vi er tilbake etter en herlig langhelg i Selbu. Har okkupert Monsoon og familien ganske mye. Og idag erklærte Malte: "jeg heter Rafael!". Men greit å være hjemme igjen.

Imorgen skal jeg på Ul og kontroll for å se om jeg er grodd uten trøblete sammenvoksninger. Håper jeg kan erklæres frisk og fin!
Olive76: vi liker å bli okkupert vi Guttene leker jo så godt sammen, og vi alle andre trives i deres selskap:) Malte er nå bra søt da :)

Jeg har vært på jobb i dag, og ellers bare slappa av... begynt å planlegge "pinstirøyk" med naboene neste helg, får se om noen dukker opp.... ( de feirer ikke st.hans her, så dette er vår mulighet til å tenne bål)

 
Back
Topp