God morgen på en Lørdag!

Actrine

Forumet er livet
Solveig våknet kl 7.30 i dag og ropte på meg! Hm.. hun kan jo komme inn og ikke rope hehe! MEEEEN det som er kjekt i dag er at Aslak har sovet i egen seng helt siden vi la han i går kveld. Selvsagt med noen protester! De var verre første gangene og kunne ta nesten en time. Men siste gang nå i natt (etter pupp) så sovnet han kjapt! Da hadde han sovet over 4 timer uten å våkne! *digger drenet allerede*

Nå har jeg og Solveig spist frokost mens gutta sover![:D]

Senere i dag skal vi handle inn poteter til komlemiddag i morgen. Og så en tur til svigers før vi skal hjem til barnetv! [:D]

God morgen.

Eller den er ikke helt god.

Marcus har vært våken over halve natten, sovnet ikke godt før etter at sambo dro på jobb i 4 tia i natt.
Marcus har hatt falsk krupp i natt og dårlig i magen.

Jeg er trøtt i dag, hadde så mye planer i dag men nå orker jeg ingenting.

Planen i dag var å besøke pappa på sykehuset når sambo kommer hjem men nå vet jeg ikke om det er no vits.

Marcus har spist frokost, nå står han og blåser bobler som han fikk i bursdagen i går.

Actrine: Så godt at han har sovet hele natten.

Jeg er stuptrøtt og på jobb... igjen.. er så lei av å jobbe hleger, må jobbe helger hele tiden. 5 helger på rad, synes mektig synd på meg selv [8D] Sjonglerer tre jobber, så er litt sliten for tiden kan man si. Ellers har jeg det bra med mine gullunger[:D]

Jeg har masssssse planer i dag (les:litt for mange planer, greier ikke strukture dagene for tiden...)
  • skal se etter tapet til kjøkken (åpen løsning mot stua)
  • Male på rommet til Nora
  • Vaske
  • Ta ukehandelen
  • Se etter maling til leil
  • Ta en tur på KID

Hallo damer

Da jeg så at Actrine hadde skrevet GOD morgen så ble jeg veldig spent på om de har hatt en god natt, og jeg ble så glad da jeg så det stemte.

I dag skal Frida og jeg i bursdagsselskap til søskenbarna hennes som har bursdag i dag og i går. Frida gleder seg veldig så klart. Jeg tror det blir bare Frida og jeg som drar for mannen har influensa og jeg er litt skeptisk til å ta med Maja siden det er omgangssyke ute og herjer på det verste. Med en så søt baby må man jo bare regne med at det blir mye dulling.[8D] Før vi drar må jeg dusje, luggen til frida skal stusses og hun må bade.

I kveld blir det endelig godteri. Jeg har ikke spist godteri på 14 dager (måtte bryte uvanen med å spise hver dag), så det ser jeg frem til.

God formiddag [:)]

Julie kom og la seg hos oss klokka 7 i dag, kosa og skravla en stund før vi sovna igjen.. [:-] var oppe litt før 9 [:)]
Nå er min kjære ute og handler, og Julie og jeg sitter på sofaen og koser oss med film. [:)]

Ellers tror jeg at jeg skal titte litt på forskjellige frø og løk, og planlegge hagen litt mer.. Veldig fin sitte-stille aktivitet [:)]

Så  godt å høre at det har vært ei fin natt hos dere, Actrine [:)]

Her våkna vi av at Linnea lå å sang "lille pusekatt" litt før halv 9 idag [;)]
Det var deilig altså!

Ellers har vi vært en tur i byen å spist frokost og spasert en tur i kulda [&:]
Så tok vi en tur på Toys 'r' us". Måtte bare finne på noe liksom [8D]
Så da ble det et par puzzlespill til Linnea, og så kjøpte ho noe sånn klistregreier
med Tommelise for egne penger [;)]

Ellers har vi bare  kost oss hjemme med Istid 3, lørdagsgodter og Grandis [;)]
Seinere skal vi ha Crispy chicken [:D]

Kos dere alle sammen idag [:D]

vi har vært hjemme i dag å kost oss. Gubben har vært å skoget. Og siden det er såpeglatt overalt har vi holdt oss innendørs, snuppa og jeg. Men vi har laget gaver til de som ha bursdager i nærmeste fremtid. Nathalie har  klippet og limt og tegnet og lage fine bokmerker, som vi laminerte, og laget hull som vi hadde tråd og perler på. Ble kjempefine![:)]

Så måtte vi en tur på butikken å snope litt. Nå er snuppa i seng, gubben handler, og jeg sitter å lurer på hva jeg skal kose meg med til kveldsmat. Matvrak ja...[:D]

En god morgen og en god dag ble til en god kveld!!

Aslak sovnet i egen seng uten store protester! Han har våknet av gammel vane men roet seg da faren kom til han!
Nå har jeg ca 50 komler på kok og skal ha mamma til middag i morgen! mmmmm blir godt med en smaksprøve i kveld![:D] Mannen har funnet seg en øl! YES Dren er balsam for sjela!!

Det er så godt å lese innleggene dine nå, Actrine. Du virker så mye mer glad og positiv. Jeg blir glad av å lese innleggene dine. Du og Aslak fortjener virkelig dette her altså.

ORIGINAL: namba

Det er så godt å lese innleggene dine nå, Actrine. Du virker så mye mer glad og positiv. Jeg blir glad av å lese innleggene dine. Du og Aslak fortjener virkelig dette her altså.

heeelt enig!![:D][:D]

Takk så mye!!
I natt så var han like flink.. bortsett fra at han sniker seg til å herje mens foreldrene sover! [8D] (hoppe i senga)

Hehe. Jeg synes det går så fort fremover med han nå som han har begynt med forskjellig behandling og han har fått dren. Utrolig bra.

Back
Topp