God morgen på en LØRDAG!

Bruker763eli

Forumet er livet
Da var det lørdag - herlig med helg igjen.

Det er foreløpig bare minsta og jeg som er oppe - de to største ligger enda i senga, men de spiller DS så de er våkne.

Jeg ble vekt av Amalie rundt kl 6 - da skulle vi ligge å sove litt til i senga vår. Men jammen sa jeg sove, det var et evig mas om det var lyst nok ute til å stå opp - for hun får besøk av ei venninne idag. Farlig å forsove seg. Hun kommer ikke før kl 12, men allerede halv 9 insisterte hun på at hun skulle stå ute på trappa å vente[:D] Var nettopp ute å sjekket om bilen var komt - men neida, må vente litt til[:D]

Har lite planer for dagen ellers. Det er godt mulig jeg tar med meg jentene for å kjøpe vintersko. Hadde vært greit å få det unna før neste uke. Det blir jo bare kaldere og kaldere nå - brrrrr.

I kveld skal jeg kose meg "alene" - mannen skal på et "møte" hos en arbeidskollega. Tenker jeg skal få snuppa tidlig i seng og "lure" de to største til å legge seg litt tidlig også[8D]

Ha en finfin lørdag, alle sammen![:)][:)]

Hei hei!!

Her stod vi opp i 0830 tiden, men Mina har vært litt våken i natt også. Men sovnet ganske fort heldigvis. Vi skal straks spise frokost. Mina ser på Madicken[:)]

Idag skal vi lunsje hos Monicabebe, Maja og Mari[:)][:)] Gleder oss. Alt for lenge siden sist.

skikkelig høstvær her i dag... skal bli godt å komme til Spania om en uke[8D][:)]!

Jeg har vært mye våken i natt og som vanlig. Men gubben sto opp med ungene så jeg fikk slappe litt av. fikk ikke til å sove. Nathalie har så høg stemme at det er jo umulig å sove[&:]. Nå sover LUkas i garasjen i vogna, Nathalie ser på DOra og gubben ligger på benken og snorker[:D].

Vet ikke helt hva vi skal finne på i dag... bake litt kanskje?[8D]

Her våkna ikke ungene før kl 08.. Herlig! Men jeg og sambo la oss jo kl 22 i går da.. [8D] Så vi var jo utsovet og det var deilig!
Sto opp og ser nå på Playhouse.. Herlig å bare ligge på sofaen og kose litt med Sindre etter en uke borte.. Maren har ikke tid til sånt hun.. Hun leker med sjørøverskipet til Sindre hun.. [:)]
Her blåser det skikkelig i dag, så jeg er glad det ikke er i dag jeg er ute å reiser! Liker ikke bølger på båt.. [&:] Blir så dårlig..

Ellers var senga og dyna mi akkurat så deilig å sove i som jeg huska.. Herlig med dyne igjen iallefall!

God morgen alle - her startet dagen seks, alt for tidlig for meg, jeg er helt zombie for tiden, og har ikke mulighet til å få hvilt ut. G har nå tatt med Johanna inn til svigers, og August sover i vogna. Skal prøve å få strekt meg litt på sofaen selv, men har sittet lenge i telefonen - har nemlig "bakvakt" for venninnen min som hadde termin for to dager siden... de trodde ting var på gang i går natt, så nå har jeg lovet å ta datteren dems om ting skal skje - to fireåringer er vel omtrent som en fireåring.

I dag blir det grilling ute på tomta, og så blir det potetgull og tv når ungene er lagt tror jeg - og jeg skal legge meg tidlig

lenemor: Jeg synes det er lettere med 2 fireåringer enn med 1..[8D][:D] Ihvertfall når de er gode venner..

God ettermiddag!

Vi har en deilig og avslappende lørdag.. Jeg og lillebror lå litt lenger enn de andre, men så har vi vært oppe halve natta også da..[8|] Han er så tett i nesa stakkars, så det er nok ikke lett å få sove da..

Vi gikk ut i hagen i formiddag, vasket i dukkestua og ryddet bort hagemøblene. Bertine ville så gjerne ha kakao, så vi satt ute og koste oss med varm kakao og ferske lomper med brunost på.[:)]

Etter lunsj for oss alle 4, dro snuppa og jeg på Plantasjen, det var skikkelig deilig å bare dra oss jentene.. Lillebror begynte med 15 min skriking når vi dro, før han sovnet i vippestolen, der har han nå sovet i over 3 timer..[8|]

Nabojenta er på besøk, så nå er det disco oppe på rommet![:D]

Rasmus våkner, fram med puppen![;)][:D]

Back
Topp