God morgen på en fredag!

lenemor

Forumet er livet
Jeg drar på jobb, så dere får skravle masse til jeg kommer tilbake igjen [;)]

Så skriver jeg en preken til søndagen imens....

Da spiser jeg frokost og rydder hus.. [:D]

Og så var prekenen ferdig. var visst inspirert idag...

Det var da fælt så kortfattet vi var idag da.......[:D]

Her har det vært en rolig morgen. Snuppa ble levert i barnehagen litt før 9 og jeg sitter her hjemme med storesøster som fremdeles er litt redusert - men tipper at hun blir klar for den forestående bursdagsfeiriengen med skolevenninner på søndag.

Det blir ikke så mye gjordt her ellers. Merker jeg er trøtt i kroppen og ikke helt på topp. Mannen kommer hjem før jeg drar på jobb.

Så er det straks HELG!![:D]

God Morgen [:)]

Jeg leverte barna i går, så i dag var det å få sove hele natten - og det var litt deilig [:)] I ettermiddag skal jeg ta med kjæresten på en overraskelsestur, og jeg troooor turen går mot ett overnattingssted nært Gøteborg, vi får se [:D] Poenget var at vi skulle se den nye Varg Veum filmen, som det er premiere på i dag - men den går jo KUN i Oslo i dag, og det blir litt omvei, selvom det ikke er langt til Oslo .. SYND [&o] Men skal nok få overrasket han og kost oss likevel [:)]

God dag![:)]

Bertine koser seg i den nye bhg sin, og jeg slapper av litt før gulvene skal vaskes. Det er så deilig med rent hus før helgen![:)]

Jeg gleder meg til mannen kommer hjem, for da har han med seg babykurv OG Manduca bæresele! JIPPI!!![:D]

Fredag = pizza og brus[8D][:D]!

Lillegutt sover nå, men jeg vet aldri hvor lenge han sover, så jeg har ikke tatt fatt på noe husarbeid enda, selv om det trengs veldig!! ( å så er jeg litt trøtt og lat og i dag...[:-])

Ellers blir det vel litt shopping tror jeg,er helt hekta på shopping i denne permisjonstida, alltid noe som skal handles inn syns jeg...

Nå sitter jeg men en kaffekopp og tar en liten pause.
Før Sander ble levert i bhg fikk jeg rydda og vaska kjøkkenet, rydda stua og begynt på badet.
Nå skal jeg i gang med å bake kake, før jeg fortsetter på rydding og vasking.

Skal være forlover i min lillesøsters bryllup (titt innom privaten please[8D]), så jeg skal sove hos henne i kveld og brudgommen skal sove hos oss - min kjære er forloveren hans.
Ellers så må jeg avgårde og få se om kjolen passer, den er hos svigers. Og må ut og kjøpe 3 gaver som skal avleveres i løpet av helga[8|]
I tilleg så må jeg pakke alt klart til barna som skal til svigers i morgen tidlig...

Kjenner jeg egentlig ikke har tid til å sitte her, men litt pauser må jeg jo ha[8D][:D]

ORIGINAL: Snart2!!

Nå sitter jeg men en kaffekopp og tar en liten pause.
Før Sander ble levert i bhg fikk jeg rydda og vaska kjøkkenet, rydda stua og begynt på badet.
Nå skal jeg i gang med å bake kake, før jeg fortsetter på rydding og vasking.

Skal være forlover i min lillesøsters bryllup (titt innom privaten please[8D]), så jeg skal sove hos henne i kveld og brudgommen skal sove hos oss - min kjære er forloveren hans.
Ellers så må jeg avgårde og få se om kjolen passer, den er hos svigers. Og må ut og kjøpe 3 gaver som skal avleveres i løpet av helga[8|]
I tilleg så må jeg pakke alt klart til barna som skal til svigers i morgen tidlig...

Kjenner jeg egentlig ikke har tid til å sitte her, men litt pauser må jeg jo ha[8D][:D]

Har vært innom privaten og kommentert..  [;)]

Hvordan var jobb i dag lenemor??

Jeg har også vert på jobb. Vi gikk til bhg i dag.. uten vogn! tok oss 10 min. Aslak var veldig opptatt av en hund på veien!

I ettermiddag tok mannen med seg Aslak og all bagasje (skulle tro vi hadde vert på ferie). De kjørte mens jeg og Solveig gikk hjem![:D]

Regner med at jeg og mannen lager oss pizza i kveld! Solveig hadde ikke lyst på, vi hadde det til lunsj i bhg i dag![:D]

Jah.. Da er huset vaska, klær på vask, middagen fortært og sjokoladekaka i ovnen.. Og den kaka er til og med lovlig for meg..! [:D]
I kveld skal vi bare se på tv og chille hjemme.. I morgen har broren min lyst å ha meg med på Vassendgutane, men jeg vet ikke om jeg orker.. Haha.. Jeg syns 300 kr er litt dyrt for å stå i regnet å høre på musikk jeg da..

Kan jeg bli med på Vassendgutane Almyrida?????[8D]

ORIGINAL: Actrine

Kan jeg bli med på Vassendgutane Almyrida?????[8D]

Yup! Kan du godt.. [:D]

Yeeeey!!! Ble skikkelig gira nå.. og innså akkuarat at det er noe med avstanden! Kan fort glemme det [&:]

Back
Topp