God morgen onsdag..

<3 BAMBINO E>

Elsker forumet
Oktobermirakler 2013
Første morgen på flere uker at jeg har klart å våkne før kl 0900. Sliter fælt med liggestilling pga bekkenløsning og grubler for mye, så blir ikke så mye søvn. Gleder meg til jordmortime og time hos manuellterapaut i dag, får prate litt og beroliget forhåpentligvis. Samt "samlet" bekkenet litt..

Noen som har noe spennende på timeplanen i dag ?

God morgen :) stod opp halv 7 for å gjøre klar jenta mi til bhg, men la neg igjen etterpå og her ligger jeg. Tenker å sove litt etterhvert :P ikke de store planene idag, får se om jeg klarer å vaske litt her hjemme :)

God morgen til deg! :) Her er det ikke store planer, stod opp med guttene kl 0700, og skal straks av gårde med de til bhg. Etter det blir det vel å handle middag på vei hjem, så blir sofaen min venn :)
Kaaanskje jeg skal få lagt negler, får se :) Har en venninne som skal starte salong snart og trengte litt trening, så jeg blir prøvekanin :) Gjør ikke meg så mye akkurat :P Ha en super dag :)

God morgen, alle sammen :)

Mannen vekket meg kl 8 og ville ha meg til å stå opp meg jentungen, for han var blitt syk. Så er sitter jeg, føler jeg kommer til å kaste opp hvert øyeblikk egentlig, går litt rundt i toppen. Må bare holde ut i 5 min til, for da er egga hennes kokt, og jeg kan få legge meg på sofan for å slappe av. Iallefall prøve... Kjenner at jeg gjorde litt for mye i går, får straffa i dag, så passet dårlig med syk mann :p

Var oppe med ungene i halv 8 tida her, kjørte de i bhg kl 9 og nå skal jeg se fødeavdelingen og koser meg med frokost :) Så er det litt klesvask og lege før jeg skal hente ungene igjen :) Ha en fin dag dere!

ha en fin dag du også :-) greide ikke å sove i går kveld for jeg har så mye tanker om dagen, sovnet ca 02 med gutten sovende inntil meg :-) våknet ca 06.30 av at han hadde lagt kinnet inntil meg og ga meg en kjempeklem og da jeg våknet så sa han "å no stå opp" hehe skjønne gutten min.
sto opp med han, lekte litt, prøvde å få han til å spise litt, stellet og kjørte han i bhg. dro på butikken etterpå og har sittet nå i sofa siden jeg kom hjem. må sove litt snart kjenner jeg...

Null planer jeg er totalt ødlagt om dagen.
Syntes det er skummelt å være så ute av seg selv :P

Håper dere andre får en super duper fin dag :D

Her tenker jeg sofaen blir min venn når jeg kommer fra jobb :)
ER SÅ TRØTT!!!

Back
Topp