God morgen Onsdag

Rico82

Gift med forumet
Her har natten vært tøff,pga en syk stakkars gutt... 2 dagen han er syk nå med feber,men i dag tidlig så kastet han opp også. Så fælt når de små er syk. Så i dag er jeg hjemme og i går var pappaen hjemme.
Han skal på 1 års legekontroll i dag så vi drar dit uansett om han er syk,fordi vaksinen har han tatt allerede.

Ellers så skal vi bare slappe av hjemme og ta livet med ro. Skal ute på en liten shoppingrunde når sambo kommer hjem fra jobb[:)]

God morgen. Jeg er syk idag så jeg holder meg hjemme fra jobb. Må vel etterhvert få sendt lillegutt i barnehagen da. [;)] Her sitter vi å ser på barnetv på NRK Super. [:D]

Ha en fin dag alle sammen.

God morgen [:D][:D]

Nicoline har reist i barnehagen allerede ( pappaen hennes kjørte hun) sånn at jeg kunne  få en morgen alene, dusje å sminke meg i fre førtes ikke så galt ut [8D]

Starter ikke før 10, veldig deilig.... har ett par kunder, hjem noen timer så er det ett par til så er ikke ferdig før 7-8 ikveld. Så alex må reise på dressurkurs med hunden alene idag og Nicoline skal være hos bestemoren sin noen timer.

Ha en god dag alle sammen :D

Mornings:) Surrteguri nr.1 sitter ved siden av meg, potte sur![:@]
Får ikke viljen sin, stakkar[8D]
Her skal vi slappe av i dag, håper på å få solgt bilen, drittkjerringa hadde ikke tid i går likevel, slik som dagen før![:'(]

God morgen!
Her begynte dagen halv åtte..
Nå er det full lek , eller han står å ser på drømmehagen :p
Ellers skal vi bare slappe av , han er ikke % i form enda.. Så tar det med ro hjemme en ekstra dag [:)]

Back
Topp