God morgen Onsdag

KiNiZ

Gift med forumet
Frøste arb dag i uka alene...har jobba helg men da er mannen hjemme og tar gutten. No må jeg ta gutten meg selv og alt hehe skal sikkert ikke klage så høyt, men det stresser meg litt. I tillegg til at jeg skal på NY jobb, opplæring,ny folk og alt. Dritt nervøs, ikke sovet osv osv.

Håper dere får en fin dag snupper!

Lykke til i dag da!!![:)][:)]
Det går sikket kjempe bra.

Vi skal snart gå i barnehagen, så skal mamma hjem å lese eldre historie og pedagogikk i et par timer.[:)]

masse lykke til! det går nok fint skal du se!!!

jeg er sykemeldt igjen.... skal få unga av gårde. storesnuppa skal på førskolekontroll på helsestasjonen.

ellers har jeg bare planer om å slappe av og BLI FRISK..... hehe...

god morgen!

endelig litt søvnher,mini fikk paracet når vi la ham i går,smarteste v ihar gjort i år! ;) fremdeles tett og grinete stakkars,men håper medisinen funker litt utover i dag!

og nå er jeg også megaforkjøla...isj.... bare å ta dagen i saktefilm..for her må det pakkes,flyr hjemover om 29 timer! juhuuuuuu!!!!

åsså skal jeg på posten i ett oppdrag for meg og noen andre julijenter,som skal glede ei fantastisk dame her inne! ;)

ha en strålende dag!

god morgen! lykke til KiniZ!
Her er det deilig å være tilbake på jobb etter lang tids ferie og skolestart.. men fy søren så travelt det kommer til å bli!

Kjente det i morges da veslegutt ikke ville gå til skolen (savna mammaen sin så fælt), så måtte ta han med i bilen, og sette han av på skolen før det var å styre videre til barnehagen... var ute i god tid til jobb da, så blir nok greit. Nå skal jeg snart ut og møte megler...greit å ha vurderingen i boks i fall lykken snur.

God dag!!!!![:D][:D]
Her ble vesla levert i bhg før 9, men jeg har enda ikke gjort så mye fornuftig... Skal vaske gangene idag, før jeg stikker på besøk til ei venninne![:D]

Lykke til i dag, Kiniz!!!! Regner med det går supert i ny jobb!!![:D][:D]

Og ohBaby! får ha en god tur til postkontoret!!![;)]

ORIGINAL: krezz

Her ble vesla levert i bhg før 9, men jeg har enda ikke gjort så mye fornuftig... Skal vaske gangene idag, før jeg stikker på besøk til ei venninne![:D]

takk takk! dro jo seff uten adressa,men ble redda av ei snuppe her inne! ;) så da er det bare for einheldig mottaker å vente i spenning!

ORIGINAL: ohBaby!

ORIGINAL: krezz

takk takk! dro jo seff uten adressa,men ble redda av ei snuppe her inne! ;) så da er det bare for einheldig mottaker å vente i spenning!

så bra!!! [;)]
ordner seg alltid for snille jenter veit du!
[:)][:)][:)]

Back
Topp