God morgen onsdag : D

cattababe

Gift med forumet
Nå har vi vært oppe ganske lenge allerede. Jeg har fri i dag. Så har elias hjemme med meg enda, skal snart dra i barnehagen nå .
Så det blir nok bra :D [:D] :p
Når jeg har levert han skal jeg hjem og rydde bort litt rot . Og rydde i for småe klær til elias. Og pakke de bort.

Så skal jeg vel hente Elias i 4 tiden igjen , så skal vi hjem og spise god middag:)

Så i kveld skal vi slappe av og kanskje bort en tur på besøk :D [:D]

+ misunner moren min og lillesøstern min .De er i syden , dro tidlig til morran i dag....
til kreta heldiggriiiiiiiiiser [:-][8D][:D]

HA EN KNALL DAG JENTER :D

Good morning sunshines[:D]

I dag er hele familien rimelig tette i nøtta, men med litt nesespray, saltvann og hostesaft var vi alle igang før hanen galte i dag morges[:)]

I dag får vi middagsbesøk av ei god venninne som er gressenke mens mannen er på sjøen. Hun er også fadder til Fredrik, og de kooooser seg når de er sammen[:)]

Og i kveld er det start på Grete Roede kurs for a' mor........ Uff og huff. Vet hva de kommer til å si: "ikke mer sjokolade og kaker, og mer trening!!" Jada, jeg vet det!![:'(] (Var derfor vi spiste opp alt vi hadde av godt i hus i går kveld, både nonstop og sjokoladepudding gikk ned på høykant[8D])

Ha en strålende dag, snupper! Her i bergen er det gråvær, men bak skyene skinner solen![:D]

Gud mauning[:D]
Kosedag hjemme i dag også:) Ada har hjulpet mamma med og rydde i skoene i gangen^^
Haha, fyy, så rotete det var.... Måtte rydde og støvsuge etter henne:)

I dag skal vi ha tacogryte med kjøttdeig og tacoskjell og rømme og ost[:D]
Mmmm, nam:) Ada skal vel få noe annet, blir litt for sterkt for henne:)

Ha en fin dag alle små og store:)

God formiddag jenter! Her er jeg hjemme tredje dag på rad pga tilvenning i bhg[:)] deilig siden det går så fint med mini![:D]
Ïdag skal vi på ettårskontroll etter lunch, før det skal jeg støvsuge huset og gå ut en tur i septembersola[;)]
Ha en fin dag alle sammen![:)]

God morgen!

Her var det opp og hopp i halv 8-tiden! Vesle snuppa hoster og harker og har litt feber, begynte med det i går. Så blei heime i fra bhg i dag då[:)] no har ho seg en liten høneblund, får me sjå kor lenge det blir[;)]

Ellers ingen særlige planer for dagen, hadde tenkt meg ut en tur å handle, men får sjå om det blir noko av no når vesla er sjuk. Er ikkje heilt optimalt å gå ut me ho då syns eg..

Ha ein fin onsdag jenter!![:)]

god morgen

vi var oppe kl 06.45 i dag og smurfen var i bhg til 7.30....Eg har nå vært hjemme og forbredet meg på morgendagens forelesniing som eg gleder meg veldig til :-)

Back
Topp