GOd morgen, og nå har det snødd litt her.

*Fie og Rangen*

Forumet er livet
Ja da har det kommet ca 1,5 cm snø her på landet. Ikke akkurat mye, men Sofie ble henrykt og ville lage snømann i dag tidlig [&:] Hun skjønte fort at det ble ett langvarig prosjekt så nøyde seg med å spise litt isteden. [:D]

Ellers så har natten vært ett helvete, så nå skal jeg og Gass snart legge oss for en lur. Bare dytte litt frokost først.
Dagen i dag blir nok ganske kjedelig, rydde litt og shredde. Mer orker ikke denne kroppen.

God norgen.

Her laver snøen ned[:'(]Jentene fikk vinterdressene på nå når de gikk.
Jeg har laget meg knekkebrød og latte så skal kose meg med det.
Har ingen planer i dag,mulig en venninne kommer på besøk men tviler på det p.g.a været.
Ellers må vi hente nye tv vårt i dag det var komt,så kommer lillebror ut og hjelper oss å bære ned de gamle hvitevarerene.

Natten her har vært grei,jentene kom vel inn til oss i 5 tiden men sovnet heldigvis.Men Elise har lagt å sparket i meg,men jeg sover jo gjennom ett jordskjelv som mannen sier[8D]

Deilig at det er helg og vi har ingen planer skal bli deilig,føler alle helgene bare har flydd avgårde p.g.a ting som har skjedd.

I dag har vi forresten 1 ukes bryllupsdag tihi[:D][:D][:D][:D]

Ble langt dette her[:)]Pratesyk tidlig på morningen[:)]

God morgen! I dag er det rydding av hus og besøk som står på tapeten. Sov til 08 i dag, sammenhengende. Gruer meg til det blir slutt på det. Ja, ja. Ha en flott dag[:)]

Morn morn

Her har det også snødd og vesla ville ut og ake...

Trodde ikke det var nok dekke til aketur, men da jeg så bilene skli ned bakkene til barnehagen kunne vi nok like gjerne brukt akebrettet... Takk og lov at vi har pigg! Da jeg kjørte hjem igjen kom ikke halvparten av bilene foran meg opp bakkene... LITT glatt ja.

Spørs om jeg tar Jessheimtur i dag med så mange skumle sjåfører ute...

God morgen
litt snø i oslo også
Esther er hjemme fra bhg hadde litt feber i går kveld, så da ble hun hjemme
ikke vits å bli mer dårlig
så inne kose dag idag.

Her er det ikke snø!!! [8|][:'(] Bare KALDT!!

Slapper av i dag.. Skal på foreldresamtale senere..

Back
Topp