god morgen, og halloooooooo kvalme!

vevina

Forumet er livet
blæ! da kom den hit å gitt :(
Har bare lyst til å legge meg ned og være heelt i ro, men med en liten og svært aktiv gutt på snart 11 mnd, så er ikke det et alternativ:S

Gjør ikke så mye for tiden enn å ligge helt flat på sofaen eller senga...så langt er det tyggi og eplemost som hjelper.

fått litt kjennskap til kvalmen jeg også kjennes det ut som. Prøver å holde den unna med drops så langt...

god morgen! her går det i nøtter/frukt og yoghurt..
Og cola!! klarer meg ikke uten cola :/ Hahaha!! :):):)
Håper den gir seg snart!!

Uff føler med deg! Håper det går over veldig raskt. Her hjelper det med ro og mat (faktisk).

Ingen gode yips herfra desverre. Var hos legen igår og fikk afipran. Hjelper dessverre ikke på meg. Begynt og kaste opp og!

*LC* skrev:
Uff føler med deg! Håper det går over veldig raskt. Her hjelper det med ro og mat (faktisk).

her har kvalmen såvidt begynt å komma.. På en måte glad for den bekreftelsen, men bler nok fort lei... Forrige gang så va eg jo kvalm heila svangerskapet.. men spydde aldri,, blei ikje så gale

ja, så lenge jeg ikke spyr skal jeg være veldig fornøyd.
får prøve å bli litt flinkere å spise ofte så jeg ikke blir sulten og kvalm.

men glemmer å spise, er så opptatt at vesle gullet :P

Her begynner den å roe seg bitte litt, noen dager er bedre enn andre..
Jeg syntes det hjelper å spise lite og ofte..
Og frisk luft gjør alfa omega.

Vært kvalm 24/7 i 2,5 uke nå :/ Var hos legen i går, så skal få prøve afipran, kan nesten ikke vente med å prøve den!! Er så glad for at snuppa har full barnehageplass akkurat nå!!

Ikke blitt så forferderlig kvalm enda, sist svangerskap var jeg kvalm til uke 14, men kastet aldri opp. Det hjalp masse å spise lite, men ofte, hadde alltid noe tilgjengelig for å holde det i sjakk =) 
Og nå kjenner jeg at jeg er veldig glad for at guttungen er passert 3 år og er så selvstendig som han er, hvis formen skulle bli laber etterhvert så går det kanskje greit å forklare han at jeg må slappe av pga babyen osv. 

Nå har kvalmen kommet tilbake for fullt igjen... Prøver å tenke at det er et postivit tegn, men jeg er bare lei... Har egentlig gått konstant kvalm siden begynnelsen på november nå, for selv om jeg mistet så hang kvalmen i lenge faktisk..

Back
Topp