God morgen norge

Mammadrøm

Gift med forumet
Assistert-jentene
I dag var det en fin reportasje om ufrivillig barnløshet på God morgen norge! Det er så befriende å høre om andre som har vært i samme situasjon som en selv er midt oppi, og flott at noen setter ord på det enda så tabubelagte temaet. Hurra for åpenhet om noe som overhode ikke er skamfullt eller nederlag, og som rammer så mange.

Vet du om det er gratis å se det på nett? og går det på nrk? Dete røper vel bare hvor skjeldent jeg ser på det programmet ;)

Vet du om det er gratis å se det på nett? og går det på nrk? Dete røper vel bare hvor skjeldent jeg ser på det programmet ;)
Det er dessverre ikke gratis å se det på nett, og går ikke på nrk. Jeg ser sjelden god morgen Norge selv, men fikk tips om reportasjen i dag. Jeg har Tv2 sumo(nett-tv) og så det der.

Det er dessverre ikke gratis å se det på nett, og går ikke på nrk. Jeg ser sjelden god morgen Norge selv, men fikk tips om reportasjen i dag. Jeg har Tv2 sumo(nett-tv) og så det der.

Oki, takk :)

Jeg har tatt det opp og gleder meg til å se det:)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Åh det skulle jeg likt å sett

Back
Topp