God morgen mars mammaer

Jeanette73

Elsker forumet
God morgen til dere alle! Så var det helg igjen[:)]
Her skal helgen brukes til juleforberedelser.
Satser på å få unna en del av julegavene, og få hentet julepynt på loftet.
Ellers så skal vi bare kose oss inne.
Her regner det nemlig[8|](Trodde det var vinter jeg...)

God morgen ja.... hihi tgrodde det var vinter jeg også, men her også kommer det bare regn..[:'(] kan komme  LITT snø nå syntes jeg..

vi skal få opp ny hylle på kjøkkenet til samle objektene mine ( mini flasker med alkohol) har vel over 200 forskjellige nå og trenger flere hyller å sette de nye på....

ellers blir det smultring baking hos svigers på søndag.. tradisjon å det er kos....

go morgen[:)] det er hleg,i alle dager..hvor har det blitt av uka[&:] i dag skal jeg sende julegaver til familien i drammen..i morgen skal jeg og ei venninne og 8 barn bake peppekaker og spise grøt med mandel i[:D][:D] dette er en tradisjon vi har hatt di siste årene og barna syns det er så kjekt[:D] ha en fantastisk fredag jenter og bebiser[;)]

vi skal også bare kose osss inne idag.. har vært på farten hele uken.
Filip har sovet rundt 3 netter på rad nå
våknet halv syv. uten at jeg har gjort noe for det. deilig hvis det fortsetter sånn da...
nå skal jeg legge meg litt igjen..

Guuud mørning..[:)]
Nettopp levert snuppa t dagmamma, og JEG skal ut å SHOPPE idag..[:D][:D]
Med sambo sitt kort seff.. Hahaha..[:)][8D]

nja.... god morgen (med en litn bitter tone i) hehe

david holdt H... i natt for å si d mildt!! steik så sint e va!!! han nekta å sove, skreik søren me heile natta så og si..... åååhhhhh. ka e skal gjør me den ungen min!!!!!!!! har vært sånn siste dagane... grrr

jaja, i dag skal jeg uansett på småbarnstreff, blir kjekt det[:)][:)][:)]

ha en flott helg alle sammen!! vi drar t byn i dag og overnatter til imorgen[:D][:D]

go morgen[:D] å vi har hatt den beste natta på flere måneder[;)] kristian sov fra litt over 22 og jeg la meg litt før ellve. og han våknet ikke før 3.30!!! helt skjønt å få sove mere enn 2 timer i slengen[:D] man er jo menneske i dag kjenner jeg[:D][:D]
vi skal bare kose oss og trille tur men vi venter på at sambo skal komme hjem fra jobb.

Back
Topp