God morgen Mars-mammaer!!

Maybs

Elsker forumet
Ja søndagen e her å det e FØRSTE SØNDAG I ADVENT idag...!
Koselig... men kan vel ikkje skryte av at julestemninga e på topp enda.. [8D]

Planer for idag da?

Her bli det å pynte litt til jul.... ellers en rolig dag..[:)][:)]

Må ha en fin dag alle sammen!!

God morgen marsdamer[:)] ja, i dag er d første søndag i advent og jeg har ikke mye julestemning gitt! david ligger å leker seg nå, jeg sitter her og julemusikken står på full guffe!! hehehehe... kanskje jeg kommer litt i stemning når jeg skal pynte senere??

i dag skal jeg ha middagsgjester, 2 av søstrene mine kommer med mann og unger[:)] det blir kjekt!

men du maybs, var d hollandaisesaus som var godt? d kjøpte vi i går, men hvilket krydder var godt til laks???????

ORIGINAL: Gabriela

God morgen marsdamer[:)] ja, i dag er d første søndag i advent og jeg har ikke mye julestemning gitt! david ligger å leker seg nå, jeg sitter her og julemusikken står på full guffe!! hehehehe... kanskje jeg kommer litt i stemning når jeg skal pynte senere??

i dag skal jeg ha middagsgjester, 2 av søstrene mine kommer med mann og unger[:)] det blir kjekt!

men du maybs, var d hollandaisesaus som var godt? d kjøpte vi i går, men hvilket krydder var godt til laks???????

jepp... hollandesausen e nydelig god til laks... ej he brukt fiskekrydder fra Hindu som krydder på laks....men e i hovedsak pepper, salt, ingefær, sitronpepper, hvitløk å litt paprika...

God morgen [:)] Her kom det litt julestemning i morges når vi stod opp (kl 6), mørkt ute, adventsstake i vinduet osv. Men følelsen forsvant dessverre igjen...
I dag skal vi på julegate, og om snuppa orker skal vi kanskje se tenning av julegrana i sentrum [:)]

god morgen alle marsmammaer ja..

ikke julestemning enda her heller, men det var kos å se alle lysa i vinduene i morges... dvs vi sov til 8 og kosa i senga alle 4 til kl 0830 så frokost.. deilig søndagmorgen...

skal på julekoldtbord hos mamma og pappa i ettermiddag og samtidig feire bursdag til svigerinna vår..

får ikke pynte mere til jul før den 15

men det er greit for det må vaskes endel mere før den tid også...

GOD 1. ADVENT ALLE SAMMEN..

må få vasket litt rundt i dag vi også.....

go morgen ja..det er vaskedagen min i 2 etg. i dag..så nå skal jeg snart opp å rive av sengetøy..kl 5 skal jeg på jobb..ellers har jeg vaska vinduer og hengt opp julegardiner[:)] lysestake og stjærne..pynter resten i morra[:)] ha en flott første advent alle sammen[:D]

Back
Topp