God morgen, mandag!

LadyDa

Elsker forumet
God morgen[:)] Her startet dagen 05.20.. Mini synes visst det er et passende tidspunkt hver dag[&:] Så nå sitter jeg her med kaffekoppen og frokostblandingen.. ihvertfall nesten klar for en ny dag. Kanskje jeg sover litt når mini tar sin første dupp.
I dag skal jeg møte ei venninne og hennes 9 mnd gamle sønn på kafé, det blir kos[:)] Gleder meg til å komme ut i vårsola!
Dere får ha en fin dag alle sammen!

God morgen...
Her har det vært fram og tilbake ut av senga fra kl 3... sovet i 30 min også opp igjen... Herlig... kl 6 nekta han å ligge i senga mer. så da var det morning...

Hatt heldigvis en roligere natt enn det har vært de siste dagene[:)]
I dag skal vi ikke så mye... Jonathan var grise sliten etter 5 års bursdag i går...var så mye folk og barn som skulle prate og holde han og alt sånn...

Ha en fin fin dag i dag jenter [:D]

God morgen jenter [:)] Her våknet vi kl 06.10 i dag gitt...
I dag skinner sola, deilig!! Skal ut og gå en tur i dag, og etterpå skal vi møte ei venninne og gutten hennes som er 10 dager mindre enn William, det blir kos [:)]

Ha en super dag jenter [:)][:)][:)]

God morgen!!
Vi overnatter til min søster i Selbu i nyhuset dems,og tror det hva utvant til han.
Så i  dag våknet Are halv 5 men lå bare å pratet og krafset på sengen,så sovnet han igjen halv 6 og ble vekt av hundene som ble gal når barna sto opp,så halv 7 var det morgen her[:)].
Tantebarnet mitt Amalie er hjemme med oss i dag mens storesøstren Maja er på skolen,og foreldrene på jobb.
Så vi skal bare kose oss hjemme,og ta en tur på butikken iløpet av dagen[:)].

Ha en flott dag jenter!

God morgen!

Vi har hatt en bra natt!! [:D] Klumpen sov fra kl 19-0130!! Det er ny rekord!!!! Så våknet han igjen neste gang kl 5, duppet litt igjen etter puppen og kl 6 var det morgen [:D] Jeg er superfornøyd med slike netter og ønsker meg fler [:D]

I dag har vi ingen planer. Sambo skal på fotballkamp i kveld så jeg og klumpen blir alene både dag og kveld.

Ha en super dag! [:D]

God morgen[:D]

Her starta dagen 06.00. Men nok søvn ettersom vi
sovna 21.00 i går[:)] Hehe..
Nå leker vi oss på gulvet! Blir vel en dupp på jentene igjen snart.
I dag har vi egentlig ikke noen planer på dagen.
Jeg skal løpe litt mens jentene sover..
I ettermiddag skal vi på babysvømming, gleder oss!

Ha en fin dag alle sammen[:D]

God morgen. Leon våknet halv syv..Og jeg våknet til vond hals og vond mage.
men satser på at begge deler forsvinner etter som en får spist litt og drukket litt kaffe.
Planene idag.. Ja 30 day shred fellesstarten er jo idag, så skal bli spennende å se hvor mange som
får gjort det. Ellers,så får alle ha en fin dag og fin uke [:)]

god morgen.

natta har ikke vært noe særlig her. snuppa har vært masse våken og brukt lang tid på å sovne igjen. *gjesp*  fikk ligge i senga til 7 men da hadde vi vært våkne i 1,5time. huff.... håper hun sover sånn som hun pleier i natt, for jeg er trøtt som en dupp......

ingen planer i dag. ut i den nydelige været kanskje, om jeg orker[:D]

God morgen:)
Natta har vært suuuper!:)
Hu sovna 20.15 og våkna i 2 tida. sovna med en gang etterpå. Sov til halv 7, tok henne opp i senga, så sov vi til halv 9![:)]
Hææærlig[:D]
Skal kanskje ut å trille i dag, det snør ikke, og er mildt ute!
Hæv a nais dej evrybody![:D]

God morgen! [:D]

I natt sov frøkna fra halv8 til klokka var 5, så fekk ho pupp, sovna og sov til 7-halv8[:)]
-fantastisk! For de to siste nettene har ho vært våken 2-4 ggr pr natt.. Haaardt å stå opp om morgonane då..[8D]

No har ho fått frukost og ligg på golvet å kosar seg, rullar rundt heile tida, men bare rygg til mage då.
Ligg å slår med slikkepotten eg har funne fram til ho no, dunkar i golvet. Begynner vel å bli lei av å ligga på magen straks[8D]
- gler meg til å klarar rulle seg fra mage til rygg sjølv..[8D]

Ellers er det fint ver i dag, men snøa som juling i går, så vegene er snølagte i dag visst.
Men satsar på at sola skinner og smeltar det vekk!!

Tanken er å gå tur med naboen og gutten hennas i allefall, evt finna på noko anna!
Ellers ingen planar for dagen!

Ha en super dag jenter![:D]

God formiddag! [:)]

I natt har Magnus sovet kl 19-0.30, fikk pupp, og sov igjen til kl 6.45. Deilig! [:D]
Håper han snart finner ut han vil sove hele natten [;)]

I dag skal vi på lunsj, lekedate og så trilletur med en fra barselgruppen (fra hs) og datteren hennes som er én dag eldre enn Magnus. Traff henne først på klinikken, og hun er en også en bekjent av mannen min. Så nå har vi endelig fått ut fingeren og skal møtes utenom hs [;)][:)]

Ha en fin dag, jenter! [:D]

Back
Topp