God morgen mandag

Rødtopp86

Gift med forumet
Hva skal dere i dag da?

Her ligger fortsatt lillegutt i pysjamas, og prater og prater [:D] Jeg holder på å pakke ned leiligheten, for på lørdag flytter vi. Mye å huske på, for vi kan ikke komme inn i leiligheten etter at vi har gitt den fra oss til rørleggerne...ellers skal vi gå tur i dag, og så skal jeg kjøpe presseninger til å ha over møblene våre og noen oppbevaringsbokser. Så skal jeg på trening i kveld og kanskje jeg begynner å scrappe brullypsinvitasjonene [:)]

Ha en fin dag alle sammen!

Hvilken energi du har Rødtopp,skjønner ikke hvordan du rekker alt. Nå sover de små formiddagsluren sin, etterpå blir det en tur ut og helsestasjon. Skal ned til en veninne, vi har lyst til å reise på kidsfashion messe i København. Så må se hvor mye reisa kommer på[&:]  Burde ha gjort noe husarbeid nå, men........

D va litt av en innholdsrik dag har masse å gjørra du[:D] 
Vi ska på 10mnd konrtoll i dag[:D] så ska vi t banken å tøm 4sparebøssa me pæng[:D] Så flink jentan min te å spar at bøssan e full[:D]

ORIGINAL: loeve

Hvilken energi du har Rødtopp,skjønner ikke hvordan du rekker alt. Nå sover de små formiddagsluren sin, etterpå blir det en tur ut og helsestasjon. Skal ned til en veninne, vi har lyst til å reise på kidsfashion messe i København. Så må se hvor mye reisa kommer på[&:]  Burde ha gjort noe husarbeid nå, men........

hehe, takk for det. Men det er ikke alt som må gjøres i dag. Og kjenner eg meg selv rett er eg stuptrøtt i kveld og treningen lider under det [;)][&:]

Her starta dagen tiiidlig!! Markus våkna klokka seks, men jeg gadd ikke stå opp før halv sju for han lå bare i sengen å prata. Han sov fra 8 til 9 ute i vogna si, men guuu så sint han er idag[:@][&o]
Han er såå sur, skjønner ikke hva som skjer. Nå koker jeg noen pastaskruer vi skal spise så skal jeg legge ham ut i vogna.
Klokka 12 skal vi på tur med ei vennine og hennes gutt, og i ettermiddag skal vi i selskap til søskenbarnet mitt[:D]
Ikveld klokka seks skal jeg på personalmøte.....

Vi har vært i sentrum, hatt besøk av ei venninne og tuppa hennes, og nå skal little P sove, og jeg snart lage middag.. ellers har han som vanlig holdt ett sodoma i natt, så er sliten.. men så har det poppet ut ei hjørnetann i dag da, så kan være derfor... også er han litt sånn småforkjøla, så alt har vel sin innvirkning på nattesøvnen[:-] Ellers strålende blid på dagtid[8|]

senere vet jeg ikke enda hva vi skal.. er myyye å ta seg til, men....

I dag sov gullet lenge. [:D] Me var i open barnehage 11-13, S stortreivst. Etterpå såg eg litt etter julepresangar medan han sov i vogna, eg er kommen godt i gang!

I dag har vi bare vært Iver og meg, deilig det også iblant [:D][:D][:D]

Har lekt masse, kjøpt et brett til duploen (sånn man fester klossene i, setter dem på - arg, klønete fortalt) og handlet to nye sofaputer.

Og så har vi gått en lang tur og spist wok til middag.

Ellers har Iver fått enda ei ny fortann, så her kommer de på løpende bånd for tida. Gleder meg til de vokser mer ut, slik at jeg kan se hvordan han ser ut med flere tenner [:D][:D][:D]

Lite planer for kvelden. Se Top Model kanskje. Og kanskje sy.

Rødtopp: Hvor skal dere bo mens de ordner leiligheten?

Loeve: Kids Fashion-messe hørtes IKKE feil ut [:D][:D] Heeeeeldig!!!!!!

ORIGINAL: Fleur

I dag har vi bare vært Iver og meg, deilig det også iblant [:D][:D][:D]

Har lekt masse, kjøpt et brett til duploen (sånn man fester klossene i, setter dem på - arg, klønete fortalt) og handlet to nye sofaputer.

Og så har vi gått en lang tur og spist wok til middag.

Ellers har Iver fått enda ei ny fortann, så her kommer de på løpende bånd for tida. Gleder meg til de vokser mer ut, slik at jeg kan se hvordan han ser ut med flere tenner [:D][:D][:D]

Lite planer for kvelden. Se Top Model kanskje. Og kanskje sy.

Rødtopp: Hvor skal dere bo mens de ordner leiligheten?

Loeve: Kids Fashion-messe hørtes IKKE feil ut [:D][:D] Heeeeeldig!!!!!!

Borettslaget ordner en leilighet til oss. Skal flytte 600 meter bort til ei annen blokk [:D]

Back
Topp