God morgen mandag :)

regnbuens farger

Forumet er livet
God morgen :)

Brått var det ny uke igjen, synes ukene flyr jeg, selv om dagene på en måte kan være litt langsomme likevel.

I dag leverte gubben sønnen til barnehagen, så her er det en lat morgen :) Veldig deilig faktisk! Skal etterpå innom jobb med noen papirer og ha lunsj med dem. Så skal jeg prøve å få hentet babyboksen hos Vitus Apotek før jeg drar hjem igjen.

Ser ut til å bli en nydelig dag i dag også, det er virkelig herlig med vår emoticon

"Opp til gleder, opp til sorger, opp og si god morgen Norge", jeg har virkelig blitt hekta på Vinni sin versjon av denne, så den traller jeg på dagen lang.

Hva er deres planer for dagen da jenter?

Ønsker alle en super dag!

har nettopp levert gutten i bhg så nå skal jeg prøve å spise mens jeg ser supermann ;) så håper jeg på et par timers søvn 

God morgen :).... Den sangen er fin ja! Her har jeg akkurat levert gullgutten min i barnehagen. Sitter nå med en kopp te og kiker på dr phil ;) Venter litt formiddagsbesøk og skal fortsette og vaske, sortere g brette babytøy. Det er så koselig!! Ønsker dere alle en fin mandag :)

God morgen! Solen skinner og jeg er 35 + 2 :)

I dag er det handledag, også skal jeg frem med symaskinen og sy litt til noen venninner som akkurat har fått sine små. Dessuten blir det garantert en kaffekopp i solveggen :)

God mandag:)

Her var det grytidlig morgen i dag siden vi måtte levere mannen på jobb først, så storesøster i barnehagen :)
Nå tenker jeg å rusle meg i seng igjen og forhåpentlig våkne uthvilt! Kanskje jeg får ryddet og vasket litt klær og kanskje til og med litt hus senere :D

Våren har forsvunnet igjen her, og det skal visst regne hele uken. Hurra!

God morgen :) Kan ikke skryte av været her i Trondheim, men det er ihvertfall ikke snø : D Jeg skal på bassengtrening i dag, så hjem og hvile litt før handling og henting i barnehagen. I morgen skal vi på tvillingkveld, gleder meg til det :) Fin mandag til alle sammen :)

God morgen! Den sangen har faktisk jeg også gått og nynnet på i dag. :-) Ellers våknet jeg opp med en infernalsk leggkrampe i høyre benet i dag, i det jeg strekker meg så "låser" benet seg med tærne nedover så jeg ikke fikk tøyd den ut (hjelper å bøye foten og tærne oppover lissom) så var pent nødt til å "hoppeemoticon " ut av sengen og trykke foten ned i gulvet for å få den ut, litt av en start på dagen! :-p 
Ellers er det overskyet her og ikke fullt så varmt, men tror jeg kommer til å bruke mesteparten av dagen til å male litt på en bod vi har satt opp ute, greit å få den i samme farge som resten. :-)

Go`Morn :) Jeg har en treig morgen etter å faktisk ha sovet 12 timer i natt! Haha :) Noe godt må komme ut av å være sykemeldt. Prøver å sette igang med skolearbeidet for dagen, men motivasjonen lar vente på seg. Skal på bekkentrening litt seinere, og har et stort mål om å få sendt avgårde NAV-papirene i dag (venter på et skriv fra skolen til sambo). Ha en fin mandag alle sammen :)

God formiddag! :-)

Jeg har vært på kontroll hos jordmor, alt var fint, og lillefrøken lå fortsatt med hodet ned. 
Nå har jeg akkurat satt på den første vaskemaskinen med babytøy, det er koselig!

Jeg er veldig svimmel idag, så det blir nok en rolig dag.

God morgen:) Denne sangen nynner det på her også:) Her var det tidlig morgen da vi har vært hos både Fysio og jordmor på fødselsforberedende prat. Jeg ble født en mnd før tiden, derfor ville hun ta dette nå, er 33+5 i dag. Nå er det litt avslapping før jeg må rydde litt hus, tre venninner kommer på jentekveld i morgen:) Ellers blir det en rolig dag med hekling, må få ferdig hentejakken snart;) Ha en super mandag:)

God morgen...elller formiddag blir det vel:p Her i huset har vi allerede vært oppe i over 6 timer !! Er hjemme med en syk storesøster idag...litt deilig det, for ellers er det fullt kjør på skolen, så jeg utnytter dagen til å få vasket opp litt babytøy.....begynner å nærme seg nå....er 35+6 uker idag (ticker er feil), så kjenner jeg stresser litt med å få alt klart  

God dag :)

Jeg har også vært hos jordmor i dag og alt ser bra ut med snuppa, hun ligger med hodet ned og slik håper jeg hun fortsetter (jeg lå med sete ned frem til selve fødsel :p).  Ellers har jeg litt lavt blodtrykk og jernlager, så tar det generelt med ro :)

Har vasket alt av klær, håndkler, bamser, sengetøy etc. ferdig så prøver å finne nye prosjekter for å få dagene til å gå :p Går jeg på butikken klarer jeg liksom ikke la være å kjøpe noe, så prøver egentlig å holde meg unna de. Men i dag havnet en janus tynn ullkjøredress med matchende tøfler i handleposen :p

Ellers så må jeg ordne noen papirer til NAV. Sendte papirene inn med lønns- og trekkoppgaven fra i fjor, men de må vist ha alle lønnslippene... (!?). Så da er det å få samlet alt sammen, kopiere opp og sende inn. Så håper de blir fornøyd til slutt...

Fin dag alle sammen

God formiddag. Er helt utslitt for tiden og veldig kvalm. Har hatt en veldig rolig dag så langt. Sitter nå i sol veggen og tenker at jeg bør gjøre noe. Her har de begynnt å koste gatene og det er et sikkert vår tegn! H. åper solen gir meg litt me!r energi. Ønsker dere en fin dag utover

God formiddag:) Jeg har bursdag i dag, så jeg ble invitert på bedre en middag i kveld sammen med min kjære:) Ser ut som det må utsettes,da jeg har blitt potte forkjøla!!

ann m skrev:
God formiddag:) Jeg har bursdag i dag, så jeg ble invitert på bedre en middag i kveld sammen med min kjære:) Ser ut som det må utsettes,da jeg har blitt potte forkjøla!!

gratulere me dagen :)

ann m skrev:

Gratulere med dagen 

ann m skrev:

Gratulerer med dagen!!

ny uke ja... ikke mange dagene igjen på jobb nå, 10 dager igjen og så perm.... går fort. Idag begynte vikaren min så det ble opplæring. blir litt rart å ikke gå på jobb også... men kroppen er klar for litt hvile.

ingen store planer for ettermiddagen, får se hva det blir til, håper jeg får trent litt iallefall. og så er det middag, på menyen idag er tandoori laks - ikke hatt det før så skal bli interesant ;)

God mandags ettermiddag :)
For å være ærlig, så er jeg rett og slett kjempelei av å gå gravid nå. Har hatt vondt bekken og rygg i lange tider, og er atter en gang blitt syk. Har vært mer syk enn frisk dette svangerskapet. "Bare" to måneder igjen nå.... jeg holder maska og later som jeg syns tiden flyr....sannheten er en annen.

ann m skrev:

Gratulerer så mye med dagen!emoticon

Back
Topp