• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold februar 11. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

God morgen mandag :)

regnbuens farger

Forumet er livet
God morgen!

Da var det brått mandag igjen. Håper alle ser frem mot en fin uke.

I dag skal jeg på kontroll på sykehuset igjen, håper alt står like bra til med tvillingene som det gjorde på forrige kontroll. Før det skal gullgutt leveres til barnehagen og ellers er det ingen store mandagsplaner her.

Håper alle får en fin dag!

God morgen! Lykke til på kontroll! :-)
Helt vanlig mandag her også, men i morgen skal jeg på en forsinket 24 ukers kontroll (var litt sen med å bestille time) og det gleder jeg meg til. 

god ettermiddag!

her har dagen gått som vanlig, jobb og middag etterpå. nå står kvelden åpen til det man vil gjøre..... hmm burde trent kasnkje? men frister mer med en varm dusj, kakao og Greys!

God ettermiddag :)
Jeg har vært på bassengtrening i dag. Kjente det mer i ryggen enn tidligere, og det er vel et tegn på at magen begynner å bli ganske tung. Synes jeg begynner å se høygravid ut snart :P Har også vært og kjøpt meg en mikrosterilisator til flasker, tenker det kan være greit å ha :)

Hvordan gikk kontrollen? Hvor mange uker er du på vei nå? Jeg ser fram til neste kontroll og UL i uke 28 :) Koslig å få se de så ofte :)

Tobittesmå :) skrev:
Jeg har vært på bassengtrening i dag. Kjente det mer i ryggen enn tidligere, og det er vel et tegn på at magen begynner å bli ganske tung. Synes jeg begynner å se høygravid ut snart :P Har også vært og kjøpt meg en mikrosterilisator til flasker, tenker det kan være greit å ha :)

Hvordan gikk kontrollen? Hvor mange uker er du på vei nå? Jeg ser fram til neste kontroll og UL i uke 28 :) Koslig å få se de så ofte :)

Høres deilig ut med bassengtrening i dag.

Alt stod bra til på kontrollen, men jeg hadde litt høyt undertrykk så skal ta blodtrykket igjen om en uke. Tvillingene har vokst fint og veier rett over 1100 gr hver. Beveget seg fint og så ut til å ha det bra :)

Jeg er i uke 28 nå og skal på ny UL om 2 uker igjen. Helt enig, kjempekoselig å få se de så ofte :) Gleder meg allerede til neste gang jeg!

regnbuens farger skrev:

Tobittesmå :) skrev:

Høres deilig ut med bassengtrening i dag.

Alt stod bra til på kontrollen, men jeg hadde litt høyt undertrykk så skal ta blodtrykket igjen om en uke. Tvillingene har vokst fint og veier rett over 1100 gr hver. Beveget seg fint og så ut til å ha det bra :)

Så herlig, de begynner å bli ganske store da :) Betryggende å få vite at de vokser så fint og har det bare bra. Hvilken vei lå de ? Mine lå med hodet ned begge to sist for ei uke sida, men de har sikkert snudd seg til neste gang igjen :P Får håpe blodtrykket ditt stabiliserer seg. Jeg er i uke 28 nå og skal på ny UL om 2 uker igjen. Helt enig, kjempekoselig å få se de så ofte :) Gleder meg allerede til neste gang jeg!

Back
Topp