God morgen mandag!

3gutter-ennsålenge

Forumet er livet
God morgen jenter[:D]
Håper alle får en super dag i dag! her har morgenkvalmen kommet for fullt. ikke såå kult.. men hjelper å få i seg litt mat, så nå er jeg meg sjøl igjen.. [:D] Ellers så er det kurs som vanlig, skal ringe en del arbeidsgivere å høre om jeg ligger bra ann[;)]

hei du din skjønne gravide dame[:D]
bytte nick? haha har ei furteguri her, 1 uke har hun vært sur[:@]
Ellers så skal vi kanskje få solgt bilen i dag, håper det![:D]
Skal snart på butikken og handle brød, var tomt for det..

Ha en fin dag

Ops 2 ganger!

God morgen jenter....

Her har eg allerede kjørt smurfen i bhg og sitter på skolebenken og venter på at jusstimen skal begynne. I dag blir det rett hjem fra skole og bhg for å møte han som skal ta takst av leiligheten vår. Blir så spennende å se hva han kommer opp med. Håper på over 2mill seff....

Ha en god dag jenter....

Gooooood morgen!!!

Nå reiste akkurat bestevenninna mi hjemover!
Det har vært utrolig koselig å ha henne på besøk, og jeg håper ikke det blir lenge til!

Snuppa og pappaen er en snartur i barnehagen så hun får vært med på bildene, med øyebetennelse/katarr, sår hals, kløe i ørene og div div så er ikke bhg rette stedet å være. SÅ da blir vi hjemme[:)]

ha en super dag alle sammen![:D]

God dag!

Jeg ligger rett ut og har ikke planer om å gjøre noe annet i dag heller for da får jeg bare mega smerter i foten senere [X(]

Skal prøve å holde meg unna nettbutikker[&:] og heller ta frem boka mi etterhvert. Forhåpentligvis sove et par timer også!!

Hallo folkens!!!

Da var vi igang med ny uke. Klarte å slumre 20 min over tiden idag gitt.... var visst litt trøtt etter en aktivitetsfylt og deilig helg[:)] Men alle rakk det de skulle likevel altså! Er så effektiv når det gjelder skjønner dere, hehehe![:D]

Idag har vi i grunnen ikke noen særlige planer- men blir vel ukeshandling og så lurer jeg på om jeg skal prøve å finne meg en kjole til bryllupet jeg skal i på lørdag...... vi får se om det blir idag eller om jeg drøyer et par dager til.....

Nå er det fullt kjør på jobb her, så får vel sette igang!

Ha en suuuuuuuuuuuuper dag jentene mine![:)]

I dag er jeg hjemme med syk Magnus [&o]

Eller: han begynner å bli ganske bra igjen egentlig, men ville ikke sende han i bhg i dag. Han var hjemme fra bhg tors og fre. Da hadde han feber. Han har vært sliten, sutrete og kosete i hele helgen, sover dårlig, hoster stygt og er tett i "naien". [X(] I dag var han trøtt og grinete etter en natt med mye våkning pga hoste og tett nese, ville ikke ha noe særlig frokost, og var tydelig ikke helt frisk. Så jeg hadde ikke hjerte til å sende han i bhg.

Egentlig skulle vi på den nye helsestasjonen vår i dag og treffe den nye helsesøsteren vår (vi har jo flyttet), og Magnus skulle få vaksinen han ikke fikk på 1 årskontrollen pga sykdom. Så jeg hadde tatt meg fri i dag likevel. Jeg ringte HS og de mente det var best å la Magnus få et par dager til å komme seg på, så det blir vaksinasjon på onsdag istedet.

Så i morgen blir det vel bhg-tilvenning igjen, da. Siden han ikke har vært der siden onsdag... Hmmm. [8|]

Back
Topp