God morgen mandag

regnbuens farger

Forumet er livet
God morgen [:D]

I natt har vi sovet ganske bra. Klumpen våknet 0230, fikk vann og kom opp i sengen til oss og der sov vi alle videre til kl 5. Da våknet han og det ble morgenpupp og dagen startet. Vi stod opp, laget frokost og kaffe til sambo før han drog på jobben [:D]

I dag regner det så vi skal ikke stort. Hadde tenkt meg en liten trilletur kombinert med et nærliggende senter, så jeg håper regnet forsvinner etterhvert [:D] I kveld blir det som vanlig mandagens dansetrening og pilates. Gleder meg stort!! Er jo så moro! Spesielt dansetimen [:D][:D][:D]

Ha en flott dag alle sammen!

hei og hopp!! Her begynte dagen kl 8, vi har spist frokost og venter paa at pappa skal staa opp! Planen i dag er aa ta oss inn til sentrum for aa se paa KANZ om man finner noe fint til 17. mai[;)]

Her er det bare morgen....Grått og vått ute,og inne er det en fireåring (som fortsatt sover) med kraftig forkjølelse OG øyekatarr....samt en liten hoppeloppe som våkna i to-tida i natt og holdt det gående til nærmere fire. Så sov han til halv seks og har vært våken siden. ...
Så her er jeg enda hardere på kaffebøtta enn normalt, ja...

Good morning!
Da er det tilbake til hverdagen etter en suuuuuuuuuper Oslohelg! Var jo ikke måte på slag i trynet heller da jeg slo opp øynene idag og så ut på noen snøflak som var på størrelse med halvvoksne katter. Grådig gøy! Jaja... orker ikke ta det innover meg. Det smelter vel ila dagen!

Idag var turen å klatre opp fjellveggen i ettermiddag, men med dette været får vi vel se hva det blir til. Ellers skal jeg bare kose meg hjemme med min skjønne familie i ettermiddag.

Ha en strålende dag jenter!

Mårnings:)
Ada våkna 7:15 etter en sånn helt ok natt, men hadde helst sett at hun sover natta over ja[:)]
Det snødde når vi våkna i morrest!
Ja, 10.mai og det snør! Jeeeey, NOT!
I dag skal jeg til tannlegen, oh, gruer meg!
Skal sjekke tennene, GARRANTERT hull i de![:@]
Ha en fin dag jenter og beibisser(som snart ikke er beibisser lengere!)[:D]

God morgen mandag :) !!
Her har vi alle sovet hele natten :) Elias våknet 07 , å spiste en flaske med mme. Så sovnet han igjen så da tok jeg meg noen min til på øyet :D
Ellers i dag skal vi slappe av , trilletur , besøke oldemora til Elias hvis hun skal være hjemme da... =)

Ha en fin dag snupper : D:D [:D]

Back
Topp