God morgen mammaer ❤️

MorentilA

Andre møte med forumet
God morgen[emoji173]️
Jeg ammer datteren min nå
Skal spise frokost snart også dra ut i det fine været [emoji173]️

Har dere det bra ? Hva gjør dere akkurat nå?
 
Sitter å ammer selv [emoji5]
Og skal levere storebror i bhg. Så blir det par ærend i byen i det fine været [emoji4]
 
Venter på å komme avgårde til sykehuset for overtidskontroll.9 dager over og MEGET klar for å få frøkna ut! Kjenner på psyken at den går rett i kjeller'n om det ikke blir no igangsettelse idag..
 
God morgen :) Ligger i sengen fortsatt, det er 14 grader ute. Får litt dårlig samvittighet, men er så trøtt i dag at jeg tror jeg bare skal sove/slappe av så mye som mulig. Håper at lille kommer snart. ❤️ Ha en fin dag damer. :)
 
God morgen:happy:
Her ammes det også:happy: vi skal gå litt i butikker senere i dag og kanskje dra innom der jeg har hatt kontor og hilse på mormor og gudmor til lillemor som også har kontor der:happy:
 
God morgen [emoji4]. Vi våknet av en toddler som var klar for barnehagen i dag.. Så lille var på visning der! Når vi kom hjem ville pappaen sove litt ekstra..
Håper på en tur ut i finværet, før bestefar kommer på middag [emoji4]
 
God morgen[emoji4] Her har jeg vært helt ødelagt av brystbetennelse, men kjennes ut som jeg nå er på bedringens vei. Håååper jeg er over verste kneika nå. Håper på å bli i form til å trille og se storebror spille fotballkamp i ettermiddag.
 
Så herlig en tråd[emoji4] og gratulerer til dere! Hvilke planer har dere denne helgen? [emoji4]
 
Back
Topp