god morgen*langfredag*

shorty86

Gift med forumet
Hva skal dere i dag da snupper?
vi skal en tur på tivoliemoticon ellers vet jeg ikke siden gubben ikke er i form.emoticon sur er han også.
men ut skal vi...!!!
men lurer litt på om han er litt greten for at jeg skal ut på fylla i kveld hos ei venninne.. men faen heller jeg driter jo i hva han meneremoticon . har ikke vært ute for å kose meg en eneste kveld siden A ble født.. kanskje jeg har vært borte 2 kvelder.. men har kommet hjem i 23 tiden, så jeg syntes jeg fortjener det nåemoticon emoticon

Huff - syns dette forumet er gruuuusomt!emoticon

MEN! god morgen :)
Dagen i dag blir rolig ser det ut som. Mannen har dratt på jobb en tur og har lovet Alis at de skal bade i boblebadet etterpå. Vi satt det opp i gårkveld men jeg lurer på om det blir varmt nok ute for utebading... jaja får se.

Imorgen derimot blir det full fest med påskeeggjakt og mannens kompis skal kle seg ut som kylling haha :P gleder meg!

Tjukkaaa skrev:
Huff - syns dette forumet er gruuuusomt!emoticon

MEN! god morgen :)
Dagen i dag blir rolig ser det ut som. Mannen har dratt på jobb en tur og har lovet Alis at de skal bade i boblebadet etterpå. Vi satt det opp i gårkveld men jeg lurer på om det blir varmt nok ute for utebading... jaja får se.

Imorgen derimot blir det full fest med påskeeggjakt og mannens kompis skal kle seg ut som kylling haha :P gleder meg!

skjønner at du gleder deg.. haha men mannen som kylling?!? haha håper på å få se bilderemoticon

God morgen! I dag er jeg skikkelig hårsår.. ingen kan prate til meg uten at jeg begynner å gråte føler jeg! 
Men vi skal kjøre en tur til Askim, og så skal vi se på dyra på en gård. Det blir koselig! Selv om mannen egentlig ikke har noe lyst. Og det begynte jeg selvfølgelig å gråte over..da ble han med på det til slutt. 

off reinbue.. men må le litt da :P hormonell kvinner er et spesielt fenomen altså! Håper dere får en flott dag sammen :)

Gleder meg til påskehanekyllingmenneskebilde fra Tjukka! emoticon

I dag har jeg vært på jobb! Så kom jeg hjem og hadde Emmeli med ut på sykkeltur! Dvs: Pappan var lei av å gå ved siden av henne i over to timer, så da var det min tur da jeg kom hjem! Hun sykler kjempegodt nå - moro å se! 

I kveld har ungene fått påskeegg! Påskekos i sofaen nå! :) 

(ps: gidder ikke vente på smileyene, så nå blir det :) fra nå av )

Back
Topp