God morgen, lørdag!

LadyDa

Elsker forumet
God morgen! Her har natta vært altfor kort, mini våkna 05.15.. Mer er det ikke å si om den saken[&:] Håper på å få sove litt til om litt, når mini skal ha sin første dupp. Så her bøttes det kaffe mens mini koser seg med lekene sine.
I dag har vi ingen spesielle planer, skal vel ut en tur tenker jeg. Og er jeg superglad for å være inne på BV igjen etter en kveld der jeg kun fikk være "guest".. avhengig jeg..???[8D][8D][8D]
Ha en fin lørdag alle store og små![:)]

God morgen...
Her starta mini også kl 5... Jeg var ute en tur med jentene fra barselgruppa mi så var hjemme i halv 2 tiden.. da hadde mini holdt det gående med hyling og ingenting funka... fikk han tilslutt å sovne ved siden av meg på madrass på rommet hans...
Jeg er ikke i formi dag, for å si det sånn.. mongo vondt i hodet. kanskje pågrunn av litt lite søvn...

I dag skal en venninne av meg komme på besøk med sin lille sønn på 4 mnd...Blir hyggelig... håper bare jeg holder meg våken og ikke blir dårlig...
Samboer skal på utdrikkningslag i dag så blir slappe av kveld på meg...

Ha en fin lørdag jenter[:D]

God morgen! Her har vi vært våken i snart en halvtime og natten har vært som vanlig[:D]

Idag skal vi på Baluba som er et stort lekeland her. Flere av bergenstuppene skal være med også med sine små. Aner ikke hvordan det er for babyer der, men der finnes ihvertfall en egen tumleavdeling for de minste, så håper lillegutt kan ha litt glede av det også. Søsteren kommer sannsynligvis til å henge fra taket dersom hun ser en mulighet til det, hehe!

Ellers har vi ingen planer for ettermiddagen, så da blir det nok stille og rolig. Kanskje en tur til mormor og morfar, vi får se.

Håper alle får en superfin lørdag!

God morgen. Her våknet lillegutt litt over 6 men sambo skulle på jobb så han var inn med smokken,så da koste han seg i sengen til 7.  I dag skal jeg og Are handle innfløttningsgave til søstren min. De har akkurat flyttet inn i nytt hus og vi drar til de i morgen. Ellers har vi ikke noen planer for dagen.

Ha en flott dag jenter!

Juuuhuuu! NÅ kom jeg heldigvis inn igjen, jo!
da ble straks en god morgen enda bedre, når jeg er hos snuppene mine igjen.
Her er dagen forlengst begynt. Sitter og klorer meg fast i kaffekoppen min, etter en noe laber natt. Mini er potte tett og har surkla, hosta og snørra seg gjennom natta, så jeg har ligget med ett øye åpent og ørene på stilk.
Nå har han fått stikkpille, nesespray og efedrin og puppen, så nå sitter han såre fornøyd foran tv og ser på Playhouse. Alex sitter også og glor, men venter ivrig på å få slippe ut på verandaen for å blåse såpebobler.[:D]
Hva dagen bringer avhenger av formen til mini. Vi hadde egentlig tenkt å dra ut på storhandel og dim sum, men fortsetter mini med feber og sånt så blir det vel legevakta i stedet tenker, jeg. Selv om jeg tviler på hva de kan gjøre for ham...
Skal spe på surdeigen som skal bakes ut i morgen, spent på det der.Men NÅ skla jeg ta meg litt mer kaffe og så gi mini litt mer mat og håpe at han tar seg en lur. Ha en fin dag, jentene mine!
*hopper  rundt og kosemoser litt på go`snuppene*

Her sitter jeg og snupp foran tv'n!
Snupp sovnet halv syv i dag, og sov til i tre tiden da fikk hun litt å drikke (vann/sukker/salt blanding) og sov videre i vår seng til litt over syv.
Hun virker mer seg selv i dag, og har spist noen skjeer grøt til frokost [:D]

Så håper virkelig det fortsetter slik! [:D]

Jeg skal snart spise frokost og så håper jeg min kjære mann står opp snart så jeg kan gå å legge meg igjen.
Snuppa mi var så dårlig i gårkveld at jeg har sovet kjempe dårlig i natt, bekymret meg for både det ene og det andre.. *sukk*
Idiotisk!

Ellers tror jeg dagen bringer lite, må få i disse to halv syke litt og litt mat, og håpe at alt ikke bare renner ut i bunn...

Så håper jeg å lage mat i kveld til meg og min kjære [:D]

God morgen[:)]
Her har jeg hatt en merkelig natt, snuppa våknet kl 00:30 og da fikk hun en flaske. Så våknet hun kl 5 men da gadd jeg ikke ordne noe mat altså, jenta har jo ikke spist nattmat på flere mnd[>:]
Såeh nå er jeg trøtt ja

Idag skal vi ingenting, jeg og snuppa skal bare sitte inne og bli friske[:)]

God morgen ! [:)]

Vi hadde egentlig tenkt oss ut på aketur, men syns ikke været frister så mye.. Så da Nathalie lurte på om vi ikke bare kan dra på kino så ble det det. Prinsessen og frosken here we come[:D][:D]
Vi drar alle sammen unntatt minsten som skal få være sammen med tante ett par timer. Håper det går greit, for det er en stund siden han så henne sist.... Men det går nok aller helst bare flott!! [:)]

I dag har jeg fått sove lenge, men sambo og prinsessa våknet i 7 tiden[:)] I dag skal vi i bursdag til tante ungen min!! Det blir koselig! Ellers blir det en stille og rolig lørdag!![:)]

Ha en super lørdag alle sammen[:)]

Back
Topp