God morgen, lørdag :)

Nå er vakta ferdig og eg har komt meg hjem i sofaen. Digg;) Jobber dag, 07.30-15.00 eller kveld 14.45-22.15. Og et par nattevakter i ny og ne, men det er heller sjeldent.

Er sosionom, og jobber på et avlastningshjem for ungdom, innenfor psykiatri. Det er ganske kjekt og givende, men til tider er det så rolig at da blir det tid til litt tasting på forumet;)

Men nå er det natta, oppigjen på dagvakt i morra :sleep002
Så artig med flere innen "feltet"
Jeg er barnevernspedagog og jobber for tiden i et bofellesskap for enslige mindreårige flyktninger! Starter deltidsstudie nå for å samle stud.poeng for å ta master i spes ped, så det er bare på tilkalling jeg jobber nå.
Psykiatri er utrolig spennende da! Jeg var i praksis på en psyk. døgnavdeling og trivdes kjempegodt :)
Men ja - miljøarbeid kan ha noen skikkelig rolige økter innimellom :-p jeg merket det sist uke. Ingen hjemme, ikke noe forefallende å gjøre og jeg gikk tom for garn til strikkingen :-o

For en dag :)
Yrende politisk liv i Arendal i dag! Fikk meg til å savne den tiden jeg var aktiv selv!
Krabbekalas i kveld, jeg har kun smakt krabbeklør for maaange år siden, så dette var noe nytt. Og her leker vi ikke krabbekalas, disse var hentet opp i morges, det samme var rekene vi fikk også. Og for en innlandsbærte som meg var det noe helt nytt med ferske reker, og ikke frosne :-p
Nå traff hodet puta og Lillebror har sovet rekordlenge andre kvelden på rad nå, etter å ha blitt servert fiskesuppe av vertinnen her!
ImageUploadedByTapatalk 21376172297.193847.jpg
God natt ;)

Så artig med flere innen "feltet"
Jeg er barnevernspedagog og jobber for tiden i et bofellesskap for enslige mindreårige flyktninger! Starter deltidsstudie nå for å samle stud.poeng for å ta master i spes ped, så det er bare på tilkalling jeg jobber nå.
Psykiatri er utrolig spennende da! Jeg var i praksis på en psyk. døgnavdeling og trivdes kjempegodt :)
Men ja - miljøarbeid kan ha noen skikkelig rolige økter innimellom :p jeg merket det sist uke. Ingen hjemme, ikke noe forefallende å gjøre og jeg gikk tom for garn til strikkingen :-o

Så kjekt vi er fler:) Det hørtes jo kjempespennende ut å jobbe med flyktninger! :) Men virker også kjekt å studere videre, det har jeg og lyst til, men akkurat nå med hus og lån, så trenger jeg å jobbe mest mulig;) Men håper på å kunne studere litt videre gjennom jobben etterhvert :)

Mmm maten høres digg ut!

De kan lett bli slitne mot slutten av bhguka:( Merker stor forskjell på Emira mot slutten av uka spesielt torsdag og fredag..

★sender fra pipe-gjøken★

Det var veldig godt:-)

Ja, man må vel bare regne med det, heldigvis får jo de minste hvilt i løpet av dagen.

Det var veldig godt:-)

Ja, man må vel bare regne med det, heldigvis får jo de minste hvilt i løpet av dagen.

Ja og dem blir jo mer og mer vandt til det etterhvert, og når den tiden kommer hvor de ikke sover på dagen lenger, så kan dem heller legge seg tidligere på kvelden :)

★sender fra pipe-gjøken★

Back
Topp