God morgen, lørdag :)

FlaksiMummy

Elsker forumet
Hei på dere!
Her sov Elise til 6:30! Det passet bra siden det var min tur til å stå opp! I ukedagene med full jobb rekker jeg sjelden å skrive her, men er inne å følger med. Nå har jeg jo fått tilgang til skjult forum også, og så mange koselige bilder av de små :D

Nå ser storebror på barnetv og Elise gjør sitt beste for å rote så mye som mulig :p hun skal begynne i barnehagen til mandag, blir spennende :) idag skal vi på litt shoppings i Tønsberg før begge ungene skal overnatte hos mimmi. Så skal mor ut å svinge seg :D

Storebolla des 2010 og Lillebollerina okt 2012 <3

God morgen!
Spennende med bhgstart ja! To uker så skal Hermine også til pers ;)

Vi er pakket og klar for Mallorca! :D Skal kjøre til flyplassen om 15 minutter så nå er det powerdrikking av kaffe på høyt nivå ;)
Hermine har fått nybuksa på og styrer med "babyen" sin før vi skal dra :)
ImageUploadedByBV Forum1376113666.181324.jpgImageUploadedByBV Forum1376113677.214565.jpg

God morgen!

Vi er pakket og klar for Mallorca! :D Skal kjøre til flyplassen om 15 minutter så nå er det powerdrikking av kaffe på høyt nivå ;)
Vis vedlegget 25677Vis vedlegget 25678

Så fine klærne ble på Hermine:);) har så lyst til å bestille jeg å, men er såååå mye annet vi må bruke disse dumme pengene på:p

Ønsker dere en kjempe fin tur! Håper flyturen går greit, og at dere koser dere masse på ferie;):cool::D

★sender fra pipe-gjøken★

God morgen:)

Vi sto opp kl 7, samboer har reist på jobb, og nå har jeg dusjet og stelt jentene! Så skal gjøre klar frokostbordet og etterpå tror jeg det blir en tur på byen med trolla mine :)

God Lørdag alle sammen;):cool:

★sender fra pipe-gjøken★

God morgen!

Den buksa kledde hun :)
Kos dere i varmen!

Hallo alle sammen :)
I Arendal i dag med politiske stand og liv hele dagen :)
Koser oss i varmen og er invitert på skalldyraften senere! Da blir det vel litt kald hvitvin når Lillebror har lagt seg.
Ikke bare, bare å ha han med på jobbetur, men mamma hjelper mye til da, når jeg jobber!
I morgen kjører vi nord-vestover til Valdres før jeg tar buss hjem på mandag!
Er det noen som har kjørt langdistansebuss med babyer? Jeg har jo med bilsetet til Eskil, og må få festet det hvis ikke bussen har sete (bakovervendt!) håper det ordner seg!!!
Det skal bli så godt å komme hjem til mannen og T!

Jøss.. Har alle finvær i dag siden det er så stille her? :)

I dag har vi ikke gjort så mye egentlig.. Bare slappa av og tilbragt tid sammen med besøket vårt, som nettopp dro. Jenny er steintrøtt allerede, så her blir det tidlig kveld tror jeg. Har satt poteter til baking i ovnen, så det, flinksteik og salat blir kveldskosen til disse foreldrene.:)

Tudelu:)

Her har det vært full fres siden kl. 05.45, og formiddagen ble tilbrakt med litt shopping til minsten (han vokser jo så fort, har begynt å bruke litt str 80 allerede ;) )

Så var det den sovinga da, i dag var det visst ikke snakk om å ville sove.o_O Fikk seg heldigvis en time på øyet i vogna kl. 12.30, før han ble vekka av nabogutten som tydeligvis var i dårlig humør :rolleyes:

Jaja. Mannen kom hjem fra jobb og tok med småen i 60-års-bryllupsfeiring, mens eg dro på jobb, og her sitter jeg da:) Litt herlig i grunn, for formiddagen har vært TRAVEL!

God kveld til alle sammen :)

God morgen!

Kos dere masse:p

Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum mobile app

Godvær her i dag, vi har pappa på besøk:) Jeg driver å fikser indrefilet til i kveld:)
Gleeerder meg, lenge siden jeg har spist biff. Nasse har vært sliten etter barnehageuka, på mandag blir det full dag på henne stakkars:(

Vært en hektisk dag idag;) sto opp halv 9! Dro for og hente jentene hos svigermor kl 09.10 og dro derfra rett i bursdagsselskap! Var hjemme igjen kl 17.. Unga var kjempeslitne-vi voksne likeså:p Nå har jeg rydda litt, tent lys, satt smågost og pistasjnøtter på bordet og laga en god salat med reddiker, salat, ruccola, agurk, løk, paprika og fetaost;) Også blir den hvitløksbaguetter til:) Nammis:) ha ei fortsatt fiiin kveld, jenter:):D

Tudelu:)

Her har det vært full fres siden kl. 05.45, og formiddagen ble tilbrakt med litt shopping til minsten (han vokser jo så fort, har begynt å bruke litt str 80 allerede ;) )

Så var det den sovinga da, i dag var det visst ikke snakk om å ville sove.o_O Fikk seg heldigvis en time på øyet i vogna kl. 12.30, før han ble vekka av nabogutten som tydeligvis var i dårlig humør :rolleyes:

Jaja. Mannen kom hjem fra jobb og tok med småen i 60-års-bryllupsfeiring, mens eg dro på jobb, og her sitter jeg da:) Litt herlig i grunn, for formiddagen har vært TRAVEL!

God kveld til alle sammen :)

Hehe de vokser utrolig fort! Tror jeg har brukt noe i str 80 siden snuppa var 7 mnd :P (men da var det fortsatt stort da)..

Blir fort ekstra travelt når disse små er trøtte, men ikke vil sove:eek:

Hvor lenge skal du jobbe da? Og hva jobber du egentlig med?:)

★sender fra pipe-gjøken★

Godvær her i dag, vi har pappa på besøk:) Jeg driver å fikser indrefilet til i kveld:)
Gleeerder meg, lenge siden jeg har spist biff. Nasse har vært sliten etter barnehageuka, på mandag blir det full dag på henne stakkars:(

Mmm maten høres digg ut!

De kan lett bli slitne mot slutten av bhguka:( Merker stor forskjell på Emira mot slutten av uka spesielt torsdag og fredag..

★sender fra pipe-gjøken★

Vært en hektisk dag idag;) sto opp halv 9! Dro for og hente jentene hos svigermor kl 09.10 og dro derfra rett i bursdagsselskap! Var hjemme igjen kl 17.. Unga var kjempeslitne-vi voksne likeså:p Nå har jeg rydda litt, tent lys, satt smågost og pistasjnøtter på bordet og laga en god salat med reddiker, salat, ruccola, agurk, løk, paprika og fetaost;) Også blir den hvitløksbaguetter til:) Nammis:) ha ei fortsatt fiiin kveld, jenter:):D

Travel med fin dag, med andre ord?:)

Her hadde vi også smågodt, men det har vi spist opp alt:(:rolleyes::oops::p:D

Ha en fin kveld videre:D:cool:;):)

★sender fra pipe-gjøken★

Hehe de vokser utrolig fort! Tror jeg har brukt noe i str 80 siden snuppa var 7 mnd :p (men da var det fortsatt stort da)..

Blir fort ekstra travelt når disse små er trøtte, men ikke vil sove:eek:

Hvor lenge skal du jobbe da? Og hva jobber du egentlig med?:)

★sender fra pipe-gjøken★

Nå er vakta ferdig og eg har komt meg hjem i sofaen. Digg;) Jobber dag, 07.30-15.00 eller kveld 14.45-22.15. Og et par nattevakter i ny og ne, men det er heller sjeldent.

Er sosionom, og jobber på et avlastningshjem for ungdom, innenfor psykiatri. Det er ganske kjekt og givende, men til tider er det så rolig at da blir det tid til litt tasting på forumet;)

Men nå er det natta, oppigjen på dagvakt i morra :sleep002

Nå er vakta ferdig og eg har komt meg hjem i sofaen. Digg;) Jobber dag, 07.30-15.00 eller kveld 14.45-22.15. Og et par nattevakter i ny og ne, men det er heller sjeldent.

Er sosionom, og jobber på et avlastningshjem for ungdom, innenfor psykiatri. Det er ganske kjekt og givende, men til tider er det så rolig at da blir det tid til litt tasting på forumet;)

Men nå er det natta, oppigjen på dagvakt i morra :sleep002

Høres jo ut som en spennende jobb da :) men sikkert deilig å komme hjem etter en kveld på jobb;) du får ha en super natt! Og god jobbdag imårra;):)

★sender fra pipe-gjøken★

Du det går nok helt fint med henne!! Slitsomt der og da, men det går over :)

Back
Topp