God morgen lørdag

kattemamma

Lei av å elske
Da var det morgen her i huset :)

O bestemte seg det var nok kl 3. Ikke så ille det, har tross alt hatt en god natts søvn ;) H sover ennå så det er deilig.

Ha en fin lørdag jenter :D

God morgen :)
Fikk sove helt til kvart over syv her idag.

God morgen:) i dag fikk je sove til sju og:) helt utrolig! Men snupp var våken ei stund etter vi kom fram i går kveld så mulig derfor:)

God morgen! :) Jeg er trøtt! Snuppa var våken fra 23-01 igår, og ganske urolig i natt, som vanlig...

God morgen! :) Jeg er trøtt! Snuppa var våken fra 23-01 igår, og ganske urolig i natt, som vanlig...

så kjedelig da :(

her sover rolf dagens første lur, jeg sitter med en kopp kruttsterk kaffe og koser meg med strikketøyet.

så kjedelig da :(

her sover rolf dagens første lur, jeg sitter med en kopp kruttsterk kaffe og koser meg med strikketøyet.

Har akkurat lagt ut lillemor, så nå skal jeg ikke gjøre noe! Tror jeg :P

Har akkurat lagt ut lillemor, så nå skal jeg ikke gjøre noe! Tror jeg :p

Her har han våknet, så nå har vi nettopp brettet sammen en haug med klær, hengt opp en maskin med håndklær og satt på ei til. Rolf er veldig flink til å plukke klesklyper til meg ;)

I dag fikk jeg sove ut. Og nå er vi på vei til oldemora på lørdags kaffe. Senere skal jeg og gyda ha jente tid.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Høres kjempekoselig ut :)

Gyda er ei utrolig flott jente!

Sov til halv ni jeg, mannen sto opp med tiril i dag og :)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Sjarmiser dine og. Og du kledde fargen :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

takk :) Er ikke helt fornøyd enda, så det blir nok enda mer, og kortere ;)

Er d ny sveis eller?

Jaa, jeg har hatt et par runder med bleking, men må nok ta en runde til også begynner jeg å bli litt lei det halvlange håret så jeg vurderer å spandere på meg en frisørtur snart å klippe det kort.

Her sov jeg til 7 i dag og stian sov til 9, da våknet han av seg selv

Back
Topp