God morgen lørdag :)

Miz-M

Nurse ;)
Oktobermirakler 2013
I dag skal 3 årsdagen til gutten min feires. Baket kake i går og i dag må noen muffins mekkes sammen så er vi klar for feiring :) :) Håper bare formen min kan være noenlunde :p Ellers kan det bli litt hardt ;) Men, men alt for gullklumpen :hello2 Hva skal dere andre damer i dag???

Så koselig :) her skal fireåringen min feires :)

Alenehelg med mini ettersom Tullemannen er på jakt. Mye kos og TV på morgenkvisten. I morgen er det fullt program, så vi slækkærn i dag ;)

Vi reiser på hytta i dag :)

Her er det bursdagsfeiring for jentungen ;) både i dag og i morgen...
Minn meg på neste gang å lage pavlova bunn litt før klokken tolv dagen før bursdag... ble litt seint i går... :rolleyes:

Her blir det en tur på besøk til mine foreldre som bor en times tid unna :) Ønsker dere en fin lørdag alle sammen! :D

Her setter vi straks kursen mot påskefjellet! 10 dager fri som skal nytes på hytta, kjenner det skal bli godt! God helg og god påske alle sammen! :)

Har ikke noen spesielle planer, gubben og gullgutten sover enda :)
Skal vel handle litt, og ordne:) Får besøk av svigers i mårra, som skal være her hele påska pga barndåp i familien :)

God morgen :)

Lillemor og jeg stor opp, tenkte vi skulle lage oss frokost for så å se film på morgenen. All lyd er borte, så det ble litt kjedelig med den filmen likevel :p Nå venter vi bare på at pappan skal stå opp sånn at han kanskje kan få litt lyd tilbake :)

Kos dere med bursdager i dag.

God morgen :rolleyes: Her er ikke formen helt på topp nei.. Null energi :mad: Hører at sambo og datteren vår sitter å spiser frokost, men frister absolutt ikke.. Ingen planer i helga. Sambo skal jobbe mandag og halve tirsdag før vi reiser på fjellet .

Så koselig med bursdag!! :) Kos dere med feiring! Vi skal ut å leke med naboen og ungene hennes, og i kveld skal jeg ha jentekveld med mine beste venninner :) :)

Vi var på en liten morgentur i skogen, og en tur på lekeplassen. Godt med frisk luft, men nå er jeg utslitt.
Ingen spesielle planer for resten av helgen. Må rydde og vaske litt bare for vi får megler på besøk både mandag og tirsdag :)

Her startet dagen rolig, så dro vi ut på lekeplassen nær oss nede ved stranden, vandret opp til barneskolen og lekte mer der. Nå skal vi bare slappe av hjemme før vesla skal ligge over til bestemor og bestefar. De ville gjerne låne henne siden vi drar til svigers i sverige på tirsdag for påskeferie :)
Og når hun er borte skal vi ut å spise med et vennepar av oss, gleder meg kjempemye, er lenge siden sist vi hadde barnevakt :)

Gratulerer til de som har bursdag :)

Da var selskapet over og jeg er helt KAPUTT!!!! ;) Men det ble ei bra feiring da :)

Travelt med bursdag, men tenker han er fornøyd guttebassen også ;) gratulerer til alle med bursdagsbarn, så stas! Bare noen dager til jeg har femåring i hus!

Back
Topp