God morgen lørdag ;)

Ønsker<3

Elsker forumet
God morgen jenter :)
Hva skal dere gjøre idag?
Her har vi barnefri så litt morgenkos ble de idag også gitt, er noe vi alltid gjør når ungene er borte ;) så nå skal vi straks lage egg og bacon også skal vi avgårde å se på bil:)

God morgen alle sammen ,her skinner solen :D
i dag blir det å pakke ned ting i pappesker, vi flytter inn i nytt hus neste uke :D eeendelig

håper alle får en fiin dag :)

ÅåÅÅÅh så HÆRLIG med lørdaan!! :) Vi skal (jeg) vaske vindu og innover å kjøpe nye gardiner, så tenker jeg vi bare koser oss hjemme og ute i dag, for imorga skal jeg på søndagsskole men eldste og ut på akvariet å se på reptilene som er på besøk :)

Good morning:) ligger i skrivende stund i sengen! Har jubileum med kjæresten idag så han har lagt en plan for hele dagen:) ligger i skrivende stud i sengen, har en følelse av st jeg får frokost på sengen idag;) han sa jeg måtte ligge her til han kom tilbake;) elsker slike dager!:) men han har laget regler for dagen, og en av dem er at det ska være en mobil/pc fri dag(da jeg er avhengig av d til vanlig:p):) haha:) så jeg får ikke vært inne her så mye :p jeg gleder meg til dagen, og er spent på hva han har funnet på:) kos dere masse på denne finværsdagen:)

God morgen :) I dag har vi ikke store planer, vesla og kjæresten er på butiken å kjøper frokost å og jeg slapper av her :)

God morgen! Mannen er på guttetur så jeg er aleine i helga. Skal nå først gå en tur med hunden, (Har ligga og sløva i senga til nå!) så skal jeg møte svigerinna mi og gå å handle mammaturtøy. Stormberg har vist fått inn mye fint! I kveld skal jeg og svigerinna mi (broren min er med mannen min på tur) lage middag og se film. Det blir kos!:)

God morgen! Vi har også barnefri, jeg sløver på sofaen og mannen har ikke stått opp enda. Nydelig vær ute, så det blir nok en tur ut i løpet av dagn :)

Back
Topp