God morgen Lørdag:)

-blomsterpiken

Forumet er livet
Juli13-jentene
VIP
Har dere planer denne lørdagen?
Vi har ingen planer,eg har vert oppe hele natta med lillesøster da hun har spydd litt og ikkje klarte og roe seg etterpå,så eg er en smule trøtt. Og gubben er på overtids jobb.
Regnet detter ned så eg tror vi får sette en gjær deig og bake noe med storebror.
I kveld skal det komme et vennepar til oss på en kylling rett:)
Hva skal dere kose dere med i kveld?
Ha en fin dag videreemoticon

idag hadde vi egentlig lagt store planer om å få ryddet opp litt i hagen, få plantet litt osv..men det regner så mye at akkurat det frister lite. Utenom det så har vi snakket litt om å dra ut å handle litt ting til bryllupet, så det blir vel til at det er det vi gjør i dag. 
I kveld skal vi ut å spise og så på kino, så det blir kjekt :)
Ha en fin dag alle sammen :)

God lørdag formiddag :)
Kl. 0630 var jeg lys! våken, måtte opp på do..føltes som om blære holdt på å sprekke!!
La meg igjen og stod opp kl 0900 og laget omelett til meg og sambo...mmm og unnet meg en liten kopp kaffe med masse melk.
Skal på fest i nabolaget og tenker på hva jeg skal si til alle andre mtp at jeg ikke "gidder" å drikke så mye ikveld (tenkte å kjøpe alkoholfri vin og helle over i en annen flaske) eller være så sent oppe....gleder meg virkelig!!!! til at jeg kan si det til alle at jeg er gravid.
Er så slitsomt å være med på tilstelninger og fortelle "hvite løgner" hele tiden...
Ellers så blir det vel en tur på senteret og kikke litt på klær på dagen, trenger snart nye bukser!! De gamle jeg har begynner å bli vel trange over rumpa... emoticon
Håper ellers alle får en kjempefin lørdag og god helg!!!
Klem fra megemoticon

Back
Topp