God morgen Lørdag

snusmumrik

Forumet er livet
Opp med hodet, smil og vær glad osv, det er LØRDAG [:D]
I dag skal vi ha barnevakt, og jeg skal være med på fest der mannen har spillejobb, blir knallj! Ikke akkurat hveragskost med barnevakt her i gården, så det blir både fint og rart...
Hva skal dere bruke helgen på da?

Ha en finfin dag [:)]

God morgen alle julisnupper!!!!![:D]
Idag får vi besøk av svigerfar, damen og mora hans![:-] Sambo skal visst holde seg uti fjøset og flytte kalver, sånn at jeg blir sittende alene med dem.....[:-][:-]

Ellers idag er det stryking av finskjorter som må gjøres, i.o.m at vi skal i dåpen til yngste barnebarnet til sambo i morgen![8D]

Her blir det er rolig morgen. Så er det vel en tur ut hele familien. Første lørdagen på 8 mnd jeg og mannen har fri sammen en hel helg [:D] Litt senere i dag er det en tur til stefaren min. Og ikveld blir det kos med hjemmelagd pizza[:D]

Ha en super lørdag juli snupper!

God morgen! Rolig morgen her også, skal snart dra å hjelpe mamma med flytting. Ellers ingen store planer, skulle egentlig dratt til Sverige for å kjøpe nytt bilsete til Aron Leander, men får prøve neste helg da!
Ha en fin helg! [:)]

Kooos dere masse ikveld :))

Vi skal straks i veien på forsinket 1 års fotografeirng av Adrian (GLEDER MEG:)) etter det skal vi bare kose oss, og ikveld kommer to vennerpar hit på tacokos :) En strålende lørdag i vente[:)]

ha en fin dag alle sammen, her skal det gjøres klar til bursdags feiring av gubben imorra, også sskal jeg på fest i kveld :)

ha en super dag alle sammen!
jeg er tilbake fra høstferie og gjør meg nå klar til å ut å trene.. senere i dag skal ejg rydde ut av siste soverommet oppe i 2. etg, for nå blir det kontor der! Hurra!!! [:D][:D][:D][:D]

God morgen!
Har hatt barnevakt i natt vi, så skal bort og hente unger snart.. Også skal jeg rett opp i ny-huset og male og rive tapet.. Må stå på litt så vi kan få flytta snart!!!!

Ellers har vi ingen planer egentlig... Mannen skal en liten tur til byen og reiser nok til søstra si med ungene en tur på besøk i mens...
I kveld blir det tv-kos og avslapping tenker jeg... Ser alltid på skal vi danse med de to store unga og koser oss med god mat og godis.

Ha en strålende lørdag alle sammen!

God morgen Alle Sammen [:D]

Idag har eg 3 årsdag sammen med mannen og vært gift i 1 dag

Skal i en stor 80 årsdag idag så hele dagen går til det[:D]

God morgen![:D]  Idag får vi masse besøk og skal feire bursdagen min som er til uka. Skal kose oss med kake og så blir det stille kveld med skal vi danse, gleder meg masse til det alt[:D] Ha en flott dag alle!!

god morgen!!

her har mannen bursdag i dag,men blir ikke så mye feiring før i mrg ettermiddag. :)

nå er de frokost og kos,så skal vi til byen en tur,før vi skal hjem og begynne pakkinga til vi reeeeiseeeeeeeeeer på tirsdag!!!!!

Goo dag:D

Ska jobba kveld idag, har jobbehelg:( men bler jo litt kos:)

Ha ein fine dag/kveld alle sammen:D

Back
Topp