God morgen lørdag

Rico82

Gift med forumet
Hei jenter.

her har vi hatt litt soveproblemer men nå er det løst virker det som[:D][:D]. Are sovnet halv 8 i går kveld og våknet klokken 6. Det er jeg fornøyd med[:)]. Han sover ca 3 timer på dagtid i tillegg.
Vi har begynt med pose uten seler til han,og da roer han seg mye fortere[:)].

I dag skal vi på orkdalsdagene som starter i dag og holder på til søndagen. Søsten min med familie kommer også så det blir koselig. Så det er vårt gjøremål i helgen. Sambo jobber i hele helgen,så han ser vi lite til.

Håper dere får en flott dag[:)][:)][:)]

Heia [:D]

Igår var jeg helt i 100 etter jeg hadde funnet min lille familie som jeg har lett i mange år
bodde på Andenes , Andøya i Nord når jeg var liten , så mistet jeg kontakt med de !!
men nå har jeg funnet dem alle 3 :P

Ellers har det gått så der , Marcus er inne i en periode med ei tann så han våkner litt for ofte !!
men så begynner han å bli syk , hoster og er forskjølet men får se ann formen til Mandag !!

Planene idag er å rydde , slappe av som en familie ( sia far jobber mye overtid ) og nyte tia :)

Dere må ha en strålende helg =)

god morgen[:)]
Da var det helg og jeg har vært i jobb en uke nå,så smaker ekstra godt med helg[:)]
Ungene våknet sent,så fikk sove lenge i dag.I dag må jeg kjøpe inn alt snuppa mangler i bhg.Elllers blir det en stille og rolig dag.
Nesten alle eg kjenner skal på aha konsert,så misunner dem litt ja....men men,har vært så mye nå,at det skal bli deilig å bare slappe av denne helgen[:)]
Ha en fin dag!

God senkveld lørdag... Jeg har jobbet dagvakt fra 08-15 , og etter det vært på middag og besøk hos svigermor :D
Så nå har jeg ryddt.. nå er det film med sin kjære :D så natta , og ny arbeids dag i morgen :p

Back
Topp