God Morgen Lørdag!

*SusieQ*

Elsker forumet
Her har vi nettopp spist frokost, mini våknet som alltid veeeeeldig tidlig, så når klokka var halv sju var det ingen bønn lengre... Mini spiste forøvrig skive med leverpostei imens mor goffla i seg bringebær med vaniljesaus til frokost.... Jaja disse lystene... [8D]

Nå driver han og turner rundt på gulvet imens jeg sløver foran pc'n... må vel dra papps'n ut av senga snart så jeg får slumra litt til... [:)]

Senere i dag skal vi til byen en tur å shoppe litt og besøke min mormor som er på sykehuset, håper hun blir bedre snart...[:-]

Dere får ha en fin dag da jenter! [:D]

Her kan jeg nesten si god ettermiddag føler jeg..[:'(]
minien fant ut at klokken 5 var et passende tidspunkt å starte dagen på..
fikk lurt han litt med en flaske varm melk da så vi fikk ligge å kose til halv 7..
men trøttesen i dag..
i dag er det familie middag , bare for kosen sin del.
eneste på planen i dag så langt..

ha en fin dag jenter...[:D][:D]

I natt har jeg sovet SÅ dårlig!! Har en snill mann som sa jeg kunne sove lenge i dag, men klarte jammen ikke sove da heller. Også den TISSINGA!! Å herregud, kan virkelig ikke huske at det starta så tidlig forrige svangerskap?! Er vel ikke noe som trykker på blæra så tidlig vel?? Uansett da: vi totalrenoverer den ene delen av huset vårt, og med det har vi ikke do i 2.etasje akkurat nå. (har do da, men ikke rør, hehe!) Er kjempe irriterende å måtte gå ned i 1.etasje hver gang jeg må på do... USJ! Dagens frustrasjon fra meg![8D]

I dag skal bilen min endelig få nye bremseklosser og skiver. Svigerfar kommer for å hjelpe til, så da tar jeg og Malin turen til ei venninne og leker i formiddag.[:)] Så blir det vel noe middag senere på dagen, er fysen på alt mulig søppel-mat om dagen!

Og i morgen har jeg BURSDAG!!! [:D][8D] (bare sånn til informasjon, haha!)

God morgen!
Håper mormoren din snart blir god igjen.

Har fått lov til å sove til nå av mannen, men da tok kvalmen overhånd og måtte nødt til å trykke en skive i trynet.[:'(]

I dag skal mannen ut så blir meg datterb min alene og kose oss i dag. Har fått pakke.som venter på meg med masse fint chic pynt som skal opp i leiligheten i dag

Back
Topp